bolsik Napisano 28 Maj 2017 Autor Napisano 28 Maj 2017 Witam znalazłem w lesie takie 2 łuski lub naboje... i nie wiem czy mogę je czyścić czy nie... bo jeżeli naboje są to wiadomo pozbywam się ich a jak łuski to bym chciał wyczyścić.Pozdrawiam
bolsik Napisano 28 Maj 2017 Autor Napisano 28 Maj 2017 Witam znalazłem w lesie takie 2 łuski lub naboje... i nie wiem czy mogę je czyścić czy nie... bo jeżeli naboje są to wiadomo pozbywam się ich a jak łuski to bym chciał wyczyścić.Pozdrawiam
predi888 Napisano 28 Maj 2017 Napisano 28 Maj 2017 a wiesz że po wyczyszczeniu mało co z nich zostanie?
bolsik Napisano 28 Maj 2017 Autor Napisano 28 Maj 2017 no własnie podejrzewałem to że z nich nic nie zostanie a ktoś jest w stanie powiedzieć co to za łuski?
bolsik Napisano 28 Maj 2017 Autor Napisano 28 Maj 2017 mi wyglądają na naboje... ale nie wiem niby spłonka wbita ale nie znam się
predi888 Napisano 28 Maj 2017 Napisano 28 Maj 2017 patrzę i naprawdę nie wiem jak ty chcesz je wyczyścić, na moje oko stalowe łuski mausera ale mogę się mylić
bolsik Napisano 28 Maj 2017 Autor Napisano 28 Maj 2017 Stalowe... jestem laikiem w takich sprawach dopiero uczę się wszystkiego, ale najważniejsze pytanie czy są to łuski czy naboje? Pierwszy raz znalazłem takie łuski i nie byłem pewien czy da się je uratować ale cóż każdy się uczy i wiem teraz że takiego czegoś nawet nie zbierać :)
predi888 Napisano 28 Maj 2017 Napisano 28 Maj 2017 żeby sprawdzić to trzeba by było je udrożnić bo pocisk może być wciśnięty do wnętrza, na oko wyglądają na łuski ale nigdy nie wiadomo
bolsik Napisano 28 Maj 2017 Autor Napisano 28 Maj 2017 Ok to pozbywam się ich a zdjęcia zostawiam na pamiątkę ;) pozdrawiam :)
MarcinP Napisano 29 Maj 2017 Napisano 29 Maj 2017 Polski poligon eksplorujesz ;) ?Ślepaki AK, odstrzelone na 100 % bezpieczne, jak chcesz się jeszcze upewnić, zerknij na spłonki, one są mosiężne i bedzie widać, że zbite. Można zostawić.
Pytanie
bolsik