Skocz do zawartości
  • 0

Bagnet do arisaki

micgekon

Pytanie

22 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
torba5 - a co Tobie w nim nie pasuje?

Jak dla mnie tzw odmiana C (uproszczona, ale jeszcze nie prostokatna rekojesc, nadal z jelcem).

Zaczep zaby wyglada OK.

Jak masz watpliwosci popros o fotke od strony szyny, z biciami broni.

Tu masz opisane odmiany: http://members.shaw.ca/nambuworld/bayonets.htm

Ta sama wersja jak omawiana jest tez pokazana w ksiazce Bradley-a An illustrated hisotry of bayonets" - tego samego producenta kokura+cos tam
Napisano
WITAM.Torba5 na poczatku zdecydowanie twierdzil ,ze to chinczyk,ja jestem stosunkowo zielony w tych sprawach, a on widzeze doswiadczony.
Bagnet bedzie na prezent,dla kogos kto trenuje sztuki walki, zbiera rózna bron Japonska itp. Nie chcialem dac podroby, ale wiekszosc twierdzi,ze oryginal porownalem sobie ze zdjeciami z podanych przez Was linkow i wychodzi ze jest OK. Bardzo Dziekuje i Pozdrawiam Michal
Napisano
Na razie dziekuje, w świeta mam otrzymać kolejne zdjęcia to wrzucę tutaj, cena może nie niska ale to sklep z antykami.
Ps
Na tej stronce która podał kolega mietek, widzę drobne ale jednak różnice.
Natomiast na stronce z której zamieścilem zdjecie ( to na zielonym tle)
www.old-smithy.info
Tych różnic nie widze.
Napisano
Bagnet jest oryginalny, to nie zadna chinska kopia.

Koleczko z listeczkami ma symblizowac widziane od gory ulozone kule. Trzy na dole i jedna na gorze.
Napisano
Kupuj, bagnet to oryginał. Pewnie juz sie nie dowiemy dlaczego to kopia wg niektorych :) łatwo jest rzucac frazesami typu pdroba", lipa", chinska kopia" itd. nie podając przy tym żadnych argumentów.