wisnial Napisano 1 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2015 Chciałbym się dowiedzieć coś więcej o tej pieczęci co tam pisze i co to za herby ponieważ jestem zielony w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outsider Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 czy tam nie jest czasem napisane JUGEND ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Forum: Medale, guziki, pieczęcie i inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisnial Napisano 1 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2015 no możliwe ze JUGEND. Przepraszam z podekscytowania się rozpędziłem i źle umieściłem post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
festo Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 pieczęć ma napis w lustrzanym odbiciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wisnial Napisano 1 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2015 tak wiem skoro napis to jugend" to znaczy ze pieczęć nie jest rosyjska tylko niemiecka i oznacza młodość a możne ktoś coś o herbach powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
festo Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 Hitler-Jugend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldi169 Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 wskaż proszę umiejscowienie herbu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waldi169 Napisano 1 Grudzień 2015 Share Napisano 1 Grudzień 2015 a z rosyjska (za czym optuję) Gidep - nazwisko, z twardym znakiem na końcu (fantazyjnym trochę) a to coś" u góry to litera N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...