KayFranz Napisano 21 Grudzień 2014 Napisano 21 Grudzień 2014 Ładne ujęcie dość rzadko pojawiającego się samolotu: Wibault 70C1 w widoku od przodu. W tle - pasażerski Junkers F.13 SP-AAB.źródło: ALGR
KayFranz Napisano 21 Grudzień 2014 Napisano 21 Grudzień 2014 Z tego samego źródła: odprawa pilotów przed lotem (prawdopodobnie 2 PL). W tle - Potezy XXV.
KayFranz Napisano 21 Grudzień 2014 Napisano 21 Grudzień 2014 Pamiątkowa fotografia z pokazów lub pikniku lotniczego - za tło posłużył Hanriot H-28 (albo może H-14 - nigdy nie potrafiłem odróżnić wersji francuskiej od licencyjnej...) źródło: ALGR
KayFranz Napisano 23 Grudzień 2014 Napisano 23 Grudzień 2014 F. Żwirko i S.Wigura przed samolotem RWD-5 - prototypem, z rejestracją SP-AGJ. Osoby załogi oraz widoczny po prawej ogonek OSTROVII II Morysona skłaniają do wniosku, że to jest foto wykonane podczas 4. KKST, we wrześniu 1931. Gdyby panowie się odsunęli, to pewnie zobaczylibyśmy numer konkursowy (12) i znak reklamowy STANAVO.źródło: ALGR
Spirit of Warsaw Napisano 24 Grudzień 2014 Napisano 24 Grudzień 2014 Wszystkim znajomym i nieznajomym ForumowiczomWesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2015!Rysunek z „epoki” ;))
KayFranz Napisano 26 Grudzień 2014 Napisano 26 Grudzień 2014 Pozwoliłem sobie ukręcić" foto umieszczone przez bodziu000000 2014-12-22 23:39:19.Samolotem lądującym w środku sosnowego lasu okazał się Hanriot H-28, z bocznym numerem 12. (z kropką) i ewidencyjnym 30.22. Odcień numeru bocznego wydaje się jaśniejszy (czerwony?) niż ewidencyjnego (czarny?).
KayFranz Napisano 26 Grudzień 2014 Napisano 26 Grudzień 2014 I ta sama operacja z fotografią umieszczoną 2014-12-22 23:43:41.Hanriot H-19 z numerem bocznym 8 i ewidencyjnym 31.23.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.