marecki. Posted January 15, 2014 Author Posted January 15, 2014 dlaczego konstruktorzy pokusili sie o takie rozwiazanie by zastosowac do manewrow kierownice a nie drazki ?czy sterowanie kierownica bylo lepsze niz drazkami ?czy czolg byl w tedy bardziej zwrotny ?
predi888 Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Podobno (discovery) tygrys był bardzo prosty w prowadzeniu (niczym ciężarówka) . Co do zwrotności , nie wiem jak układ kierowniczy" może mieć wpływ na zwrotność pojazdu który skręca poruszając tylko jedną gąsienica ( także dwoma?). Jakby nie patrzeć to było prawie 57 ton i dość słaby silnik .
okejos Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 a tiger nie miał dodatkowo jeszcze dwóch drągów? do jazdy w trudnym terenie?>
leszek01 Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 Kierowca prowadził pojazd za pomocą kierownicy, przez którą oddziaływał na mechanizm różnicowy, wykonując łagodne skręty. Ostre skręty, w warunkach bojowych, kierowca wykonywał za pomocą dwóch lewarów oddziaływujących na hamulce tarczowe prawej i lewej gąsienicy. Kierowcy byli zgodni, że Tygrysa prowadziło się jak samochód."http://www.panzerpunkt.info/strony_www/tiger.htm
MartineS80 Posted January 20, 2014 Posted January 20, 2014 Aktualnie kompletuję dokumentację foto wnętrza więc wrzucam
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.