marecki. Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2014 dlaczego konstruktorzy pokusili sie o takie rozwiazanie by zastosowac do manewrow kierownice a nie drazki ?czy sterowanie kierownica bylo lepsze niz drazkami ?czy czolg byl w tedy bardziej zwrotny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
predi888 Napisano 15 Styczeń 2014 Share Napisano 15 Styczeń 2014 Podobno (discovery) tygrys był bardzo prosty w prowadzeniu (niczym ciężarówka) . Co do zwrotności , nie wiem jak układ kierowniczy" może mieć wpływ na zwrotność pojazdu który skręca poruszając tylko jedną gąsienica ( także dwoma?). Jakby nie patrzeć to było prawie 57 ton i dość słaby silnik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
okejos Napisano 16 Styczeń 2014 Share Napisano 16 Styczeń 2014 a tiger nie miał dodatkowo jeszcze dwóch drągów? do jazdy w trudnym terenie?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszek01 Napisano 16 Styczeń 2014 Share Napisano 16 Styczeń 2014 Kierowca prowadził pojazd za pomocą kierownicy, przez którą oddziaływał na mechanizm różnicowy, wykonując łagodne skręty. Ostre skręty, w warunkach bojowych, kierowca wykonywał za pomocą dwóch lewarów oddziaływujących na hamulce tarczowe prawej i lewej gąsienicy. Kierowcy byli zgodni, że Tygrysa prowadziło się jak samochód."http://www.panzerpunkt.info/strony_www/tiger.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartineS80 Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 Aktualnie kompletuję dokumentację foto wnętrza więc wrzucam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartineS80 Napisano 20 Styczeń 2014 Share Napisano 20 Styczeń 2014 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.