marecki. Napisano 15 Styczeń 2014 Autor Napisano 15 Styczeń 2014 dlaczego konstruktorzy pokusili sie o takie rozwiazanie by zastosowac do manewrow kierownice a nie drazki ?czy sterowanie kierownica bylo lepsze niz drazkami ?czy czolg byl w tedy bardziej zwrotny ?
predi888 Napisano 15 Styczeń 2014 Napisano 15 Styczeń 2014 Podobno (discovery) tygrys był bardzo prosty w prowadzeniu (niczym ciężarówka) . Co do zwrotności , nie wiem jak układ kierowniczy" może mieć wpływ na zwrotność pojazdu który skręca poruszając tylko jedną gąsienica ( także dwoma?). Jakby nie patrzeć to było prawie 57 ton i dość słaby silnik .
okejos Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 a tiger nie miał dodatkowo jeszcze dwóch drągów? do jazdy w trudnym terenie?>
leszek01 Napisano 16 Styczeń 2014 Napisano 16 Styczeń 2014 Kierowca prowadził pojazd za pomocą kierownicy, przez którą oddziaływał na mechanizm różnicowy, wykonując łagodne skręty. Ostre skręty, w warunkach bojowych, kierowca wykonywał za pomocą dwóch lewarów oddziaływujących na hamulce tarczowe prawej i lewej gąsienicy. Kierowcy byli zgodni, że Tygrysa prowadziło się jak samochód."http://www.panzerpunkt.info/strony_www/tiger.htm
MartineS80 Napisano 20 Styczeń 2014 Napisano 20 Styczeń 2014 Aktualnie kompletuję dokumentację foto wnętrza więc wrzucam
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.