kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 prosze o opinie znawców tematu bo odebralem dzisiaj z serwisu naprawiona cewkepocztą polską i oddajac ją była cała gładka teraz ma wrzery jak w suporeksie co widac na zdjeciu. po lepszym obejrzeniu widac w tych dziurkach kawałek jakiegoś elementu metalowego- jak powiedzial serwisant w celu lepszego zestrojenia. W rozmowie telefonicznej znowu powiedzial ze zostal wgrany nowy soft. Zglupialem. Przed chwila z nim rozmawialem i prosil zebym zabezpieczyl zalal to jaks klejem kropelka lub lakierem bezbarwnym. Prosze o pomoc na razie nie mowie i kogo byl...Z gory dziekuje za pomoc i zrozumienie.
barbarossa1941 Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Mogę się jedynie odnieść do tego że widoczne miejsce powinno być zalane żywicą najlepiej
DarekD Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 1. Że to spieprzył - o.k. każdemu się zdarza2. Że to wypuścił w takim stanie do klienta - żółta kartka3. Że Przed chwila z nim rozmawialem i prosil zebym zabezpieczyl zalal to jaks klejem kropelka lub lakierem bezbarwnym." - druga żółta czyli..
rufa Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Porządna firma" a serwis,jeszcze lepszy.
kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 Panowie wykrywacz Solfernus a robota od Penelektronik - jestem w szoku przez chwile myslalem ze to nie moj wykrywacz. Mam straszny niesmak.Wiecie co chce mi sie go poprostu wywalić w kosz bo osobiscie nie oddalbym tak zrobionego sprzetu. Moze macie inne zdanie ale stalem jak wryty kiedy otworzylem paczke.Czy odeslac mu go?
krzysiek9559 Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Szczerze. Oczywiści odesłać, nic nie klej sam bo powie że to Twoja wina jakby coś je wyszło niejasnego z tej naprawy, pozatym jesteś klientem i żądasz usługi kompletnej a nie druciarstwa. Przykre to że servisy tak traktują swoich klientów.
DarekD Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Nie wspomniałeś o cenie usługi więc rozumiem że to naprawa gwarancyjna?Tak, odeślij, ale wcześniej zrób sobie kilka fotek a pamiątkę".
DarekD Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Na wykrywacz 24 miesiące gwarancji, na sondę 6 miesięcy..."
kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 To chyba nic nie zmieni bo sami wiecie jaka to moze okazac sie naprawa poo tzw. zlosci.To zeby wbic gwóźdź do trumny to powiem ze w 2 dni przed wysylka złamał sie stelarz przy elektronice- no juz takie przypadki tez sie zdarzaly. Udalo sie go jednak zrobic dzieki koledze ojca- ehhh szkoda gadac.;(
krzysiek9559 Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Możesz wysłać zdjęcia z opisem jaką kaszanę oferuje jego serwis.:-)
kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 Usluga to koszt tylko wysylki. Nie chce robic na forum antyreklamy bo mi nie o to chodzi- wykrywacz przypadl mi na poczatku do gustu i bylem zadowolony z niego i dalej bym byl pewnie gdyby cewka po naprawie wygladala podobnie jak przed naprawa. No szkoda.
DarekD Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Nie znam treści gwarancji (zakładam że to naprawa gwarancyjna przez serwis)ale tak czy inaczej bym tę cewkę odesłał. Sam tego nie naprawiaj, TO NIE TWOJA ROBOTA, a kupując wykrywacz zapłaciłeś też za gwarancję. Opis sytuacji + fotki wyślij również do producenta - polecony, potwierdzenie odbioru. Żądaj wymiany cewki na nową skoro nie ma możliwości jej naprawy (a wnioskujesz po jakości tej naprawy). Jakby co - Rzecznik Praw Konsumenta - jest bezpłatny.I spokojnie.. to serwis spieprzył sprawę, nie Ty.
kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 Jutro na spokojnie najpierw do niego zadzwonie jak emocje opadna.Dziekuje za opinie wszystkim.
piotr01051989 Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Jak by co to trochę siedzę w handlu, a nawet bardzo można by było powiedzieć.Jak chcesz to możemy wystosować odpowiednie pisemko do serwisu. Ale to w razie problemów.Pzdr.
nocnymar Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Jeśli masz koncentryka to śmiało zakładaj, a jeśli nie napisz do mnie to ci podeśle za koszty wysyłki. Zjadłem solfa w 99% wiem co jest grane.Jeśli można zapytać to dlaczego cewka była ponownie zalana ?
kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 Cewka DD dlaczego jeszcze raz zalana nie mam pojecia, telefonicznie mówił że wgrał najnowszy soft i wszystko będzie działać już dobrze. W jakim sensie zjadłeś go w 99% pracujesz przy jego produkcji?
XII Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 Witam,To co pokazałeś kolego na fotce to chyba wolny żart... Robota wykonana poniżej krytyki z tego też względu nie da się jej ocenić - tragedia. Jeśli sprzęt nie ma więcej niż 2 lata można skorzystać z niezgodności towaru z umową kupna/sprzedaży i poprosić o zwrot pieniędzy, o nowy sprzęt lub doprowadzenie tego sprzętu do stanu sprzed naprawy bez jakichkolwiek wad ukrytych bądź jawnych wg założeń umowy kupna/sprzedaży - na wszystko są odpowiednie paragrafy. To jest jedyny sposób na nieuczciwych sprzedawców/serwisantów. Z powyższego nie da się skorzystać jeśli skorzystamy z gwarancji - więc najlepiej korzystać od razu z tego prawa. W celu uzyskania więcej informacji na ten temat proponuję poszukać w sieci lub udać się do rzecznika praw konsumentów. Nie wszyscy o tym wiedzą a jest bardzo skuteczne i przydatne.Ja jestem amatorem w zakresie elektroniki i ogólnie majsterkowania (bo nie prowadzę żadnego serwisu) ale wszystko za co się wezmę staram zrobić się w taki sposób by właściciel sprzętu był jak najbardziej zadowolony. Takiego czegoś jeśli by mi to w taki sposób wyszło nie śmiałbym oddać...http://odkrywca.pl/uszkodzona-cewka-11-fbs-etrac,702720.html#702720Kolega poczyta sobie w tym temacie ostatnie posty.Pozdrawiam.
kridd Napisano 14 Październik 2013 Autor Napisano 14 Październik 2013 Wolalbym dogadac sie z panem Penelektronik zeby wymienil ta cewke na nowa niz chodzic i ciagac sie po urzedach. Poczekamy zobaczymy.
Brzęczyszczykiewicz Napisano 14 Październik 2013 Napisano 14 Październik 2013 E tam, narzekanie. Spójrz na to inaczej. Dostałeś pumeks do szorowania pięt w cenie sondy. Czyli gratis :)A tak na poważnie, to albo zalewa bardzo mocno przeterminowana, albo zawilgocona. Tak czy siak, szkoda wylać... ;) Jaka jest szansa, że klient narobi smrodu na jakimś forum? Skromna. Tym razem nie się nie udało. A ile razy się udało?
kridd Napisano 15 Październik 2013 Autor Napisano 15 Październik 2013 Brzeczyk mysl co chcesz...W kazdym razie rozmawialem z Penelektronikiem cewka jedzie jesszcze raz do serwisu.Przyznal ze nie wie jak to sie stalo ze wyszla lipa z jego strony.Panowie dzieki za opinie i rady.
anRO Napisano 15 Październik 2013 Napisano 15 Październik 2013 Jak to nie wie, jak to się stało.To co naprawiali toto w chinach.
KrisssK Napisano 15 Październik 2013 Napisano 15 Październik 2013 Nie udało się, no to trzeba udać głupa i powiedzieć, że nie wiadomo jak to się stało - proste :/
Brzęczyszczykiewicz Napisano 15 Październik 2013 Napisano 15 Październik 2013 W Chinach, to by naprawili jak należy :)))Trójmiasto to słynny port i słynny szpital leczenia egzotycznych chorób zakaźnych. Zapewne do paczki dostał się w jakiś sposób nieznany wcześniej szczep bakterii albo jakieś pierwotniaki żywiące się świeżo stężonym poliuretanem i budujące w nim gniazda na kształt pęcherzy.Ja bym to spalił :)P.S. Kriss, to takie niedopowiedzenie w stylu Kabaretu Dudek... On nie wie jak to się stało, że wyszły pęcherze. I jak to się stało, że szczęśliwy nabywca" zrobił z tego aferę. A nie jak to się stało, że mimo spieprzenia roboty to odesłał jako poprawnie naprawione, zamiast zrobić jeszcze raz.
kridd Napisano 16 Październik 2013 Autor Napisano 16 Październik 2013 Brzeczyk moze i wyglada to jak afera ale nie mialem gdzie i kogo spytac o to czy cewka zostala dobrze naprawiona. Opisalem cala sytuacje pokazalem foto i kazdy cos od siebie napisal i zopiniowal. Rozmawialem z producentem i przyznal ze zrobil lipę. Jutro wysylam raz jeszcze i nic mi wiecej nie zostanie jak poczekac na dobrze zrobiona cewke. Czas pokaze czy penelektronik zrobi ja tak jak wygladala przed naprawa.
Brzęczyszczykiewicz Napisano 16 Październik 2013 Napisano 16 Październik 2013 Ale w czym widzisz problem?Bardzo dobrze, że napisałeś i pokazałeś konkretne zdjęcie. To nie jest żaden wypadek przy pracy, który każdemu może się zdarzyć, tylko z premedytacją, w pełni świadome wypuszczenie dziadostwa do klienta. W ten sposób zostałeś po prostu OLANY i masz pełne prawo się zdenerwować i to pokazać.Nie ma innego skutecznego sposobu zwalczania takich zachowań tzw producentów. Tylko publiczne napiętnowanie daje szansę na poprawę w przyszłości. Byle uzasadnione. W tym przypadku nie ma żadnych wątpliwości.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.