Skocz do zawartości

Moje ostatnie trafienia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio mi doszły:) może rewelacji nie ma, ale oko cieszą.

Mam pytanie o szturm. Jak go wyczyścić i zakonserwować? To chyba cynk jeśli się nie mylę, nie miałem nigdy oryginału, więc radocha jest, teraz tylko chcę go zabezpieczyć przed dalszym niszczeniem. Bardzo proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koza ładne znaczki mam nadzieję że masz świadomość że nie wszystkie są oryginalne:-)a co do szturma wiem że to nie dział konserwacja ale dam tobie szybką i skuteczną radę szturma opłucz ciepłą wodą do tego szczoteczka do żebów i płyn oczyść delikatnie poczekaj aż wyschnie i zakonserwuj wd40 lub olejem silnikowym długo trzyma:-)no i czekamy na dalsze fotki mam nadzieję że twoje hobby szybko się rozwinie;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Hasag, dzięki za pomoc, nie mam doświadczenia w konserwacji w ogóle. Tak jak już mówiłem, to tylko ostatnie trafienia, w domu jeszcze trochę jest :) jak wrócę to porobię zdjęcia i wstawię resztę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no spoko każdy ma inny punkt widzenia i gustuje w czym innym ja jestem bardzo zadowolony z tego że nasze grono pasjonatów kolekcjonerów itd.się powiększa ale np zamiast wydać założmy 80-100zł na trzy kopie to nie lepiej kupić jeden oryginał chociażby wykopkowy?wiesz do niczego nie namawiam ale oryginał ma zawsze w sobie jakiś czar historię itd.trzymając np.takiego szturma w rękach wyobraznia działa kto mógł go nosić i w jakich okolicznościach została zgubiona a najlepiej jest w terenie jak wyjdzie z ziemi wtedy psycha działa;-)jeszcze raz życzę udanych łowów oby więcej szturmików obrodziło;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach