Skocz do zawartości
  • 0

Koło czołgu prawdopodobnie


Sylwester/Fidest

Pytanie

  • Odpowiedzi 103
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jak narazie kolego wniosłeś tyle że wstawiłeś link z google z grafikami ciężarówek i zdjęcie koła od ciężarówki z lat dwudziestych która w niczym nie przypomina obiektu dyskusji. Przeczytaj cały wątek a jak nie masz nic na poparcie swoich przypuszczeń to po prostu nie bierz udziału w dyskusji. Może niech sie też inni wypowiedzą na temat tego czy w jakimś stopniu pomagam i czy moje wypowiedzi tylko zaśmiecają wątek
Napisano
Jest taka zasada ogólnie przyjęta że osoby które nie mają pojęcia o temacie nie udzielają się w nim !
Oświeć mnie po co wkleiłeś powyżej fotkę z sdkfz 10 ? oprócz idei nabijania sobie licznika ?
Napisano
Koleżko jestem na tym forum od 2004 roku widzisz żebym miał nabity licznik? Nie mam ochoty z Toba kolego dyskutować bo narażie unosisz sie jak mała dziewczynka
Napisano
Jak byś miał trochę pojęcia kolego w temacie pojazdów pancernych to wiedział byś że wszystkie koła z serii pojazdów sdkfz 250 / 10 czy 251 mają koła tłoczone z blachy nie odlewane ! i jak byś sobie zdawał sprawę z rozmiarów UCMK1 doskonale byś wiedział że wszystkie koła w nim są znacznie mniejsze niż te w wątku ;-)
Napisano
Tutaj się z Toba zgodzę, poza tym koło jest zbyt delikatnej konstrukcji jak na koło napędowe. Ewentualnie może to byc rodzaj zabezpieczenia do koła napędowego czy innego zapobiegające zsuwaniu sie liny czy gąsienicy, ale to tylko gdybanie"
Napisano

W takim celu aby przedstawić podobieństwo konstrukcj koła..i nie krzycz bo to nie targowica

Napisano
Proszę zabłyśnij podaj mi wymiary kół srednice i przybliżoną wage, opis procesu technologicznego produkcji..masz szanse się wykazac a nie bic pianę nie wnosząc nic do wątku
Napisano
Problem jest w technologi wykonania tego koła z wątku ,chyba wyraźnie widzisz że są w nim otwory do mocowania dodatkowych elementów ( prawdopodobnie obręczy ) po jego obydwu stronach a takie patent nie był nigdy stosowany w odlewanym kole w pojazdach militarnych ( oprócz zębatek w kołach napędzających ale ktoś już to trafnie zauważył powyżej że to nie jest koło napędzające ! ) rozmiar tego koła eliminuje go z kół jezdnych wszelkiej wczesnej produkcji pojazdów gąsienicowy - mona je jedynie porównywać do koła napinającego ale w żadnym kole napinającym nie były mocowane dodatkowe obręcze w ten sposób!
Napisano
Kolego ale przedstaw jakieś dowody na poparcie swoich słów, jakis link z wymiarami czy innymi informacjami które wykluczą element jako koło jezdne wszelkich pojazdów militarnych do roku 1945
Napisano
Kolego jeżeli po obydwu stronach sa otwory do mocowania wg. Ciebie obreczy to koło od ciężarówki z lat 20 odpada. Zobacz ewolucje koła ciężarówki :)

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie