skobi Napisano 5 Październik 2012 Autor Share Napisano 5 Październik 2012 Witam serdecznie, na wstepie przepraszam za zasmiecanie forum taka dla Was oczywistoscia, ale ze wzgledu na fakt że jestem totalna amatorka ktora poczula zew odkrywcy, a to forum wydaje mi się najbardziej wiarygodne w sieci pozwole sobie opisac zwiezle ipoprosic o podpowiedz. Chcialabym namierzyc skrzynie, ktora wedle rodzinnej opowiesci zakopal mój dziadek na dzialce na ktorej od czasow wojny stoi dom( obecnie raczej chatka;), skrzynia nie ma wartosci materialnej czy archeologicznej. Dziadek trudnil się kowalstwem artystycznym, zakopal tam podobno jakies wino a babcia dodala swój pierscionek zareczynowy. Skrzynie zakopano po wojnie i nic wiecej o niej nie wiem. Historia o banknotach ukrytych na strychu potwierdzila się, wiec czemu nie skrzynia? Najwieksza wartosc tych banknotow jest sentymentalna i o taki zysk mi tu chodzi nie poznalam dziadkow i stad sentyment( chociaż papierek z poczatku poprzedniego wieku robi na mnie wrazenie) ziemia w ktorej skrzynia moze być byla orana i uprawiana,ziemia jest też raczej zanieczyszczona. Dzialka przylega do palacyku w mlocinach i często znajduje się tam bezwatosciowe monety + dziadka kowalstwo, wiec nie wiem jaki sprzet i do kogo się zglosic ( kupowac tego nie bede- chcę tylko to wiec sprzet jest mi nie potrzebny) chciala bym zrobic to przed zima bo dziwnie duzo o tym rozmyslam :) dziekuje serdecznie za kazda podpowiedz pozdr S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...