mkduch Napisano 30 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Ja np jestem stolarzem pochwalcie się co wy robicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esterendensen Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Zawod wyuczony to technolog robot wykonczeniowych i potem technik ogolnobudowlany.rzadko wykonuje swoj zawod.Pracuje jak mechanik maszyn za granica,czasem tez spawam troche.Kiedys pracowalem na warsztacie slusarskim na maszynach typu tokarka,frezarka,szlifierka do plaszczyzn,elektrodrazarka,itp.Polska,emiraty,norwegia,teraz hiszpania,niemcy-tam gdzie firma posle,hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cowboys From Hell Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Technik budownictwa.Pracuję ciągle w budowlance -praktycznie wszystkie roboty.Od stawiania domów po wykończeniówkę, czasami śmignę jakąś fuchę na koparko-ładowarce.Z chęcią wyjadę do pracy do Anglii jak ktoś da dobrą ofertę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIDER Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Naprawiam wszystko co jeździ i pływa,czyli mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIDER Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Ostatnio reanimowałem taki oto silnik do motorówki .Jaguar 4.2l rok prod.1973 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu_ Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Remontowiec-wykończeniowiec (wyuczony).Wyuczony i wykonywany Technik archeolog. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu_ Napisano 30 Czerwiec 2012 Share Napisano 30 Czerwiec 2012 Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...