Jump to content
  • 0

Hitlerowskie spinki do mankietów Swastyka / Srebro / 835


korki09

Question

Witam,

Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji spinek. Spinki zostały znalezione wraz z innymi przedmiotami w centrum Berlina link do tematu:
http://odkrywca.pl/znalezione-pod-podloga-w-centrum-berlina,704413.html#704413

Próba 835 wiec przypuszczam że jest to srebro?
Proszę także o informacje w miare mozliwosci oczywiscie do kogo mogły należeć. Czy otrzymywał je ktoś specjalny" czy też 'zwykly' obywatel mogl takie w tamtych czasach miec.

Pozdrawiam
Jakub.

Link to comment
Share on other sites

18 answers to this question

Recommended Posts

Witam,

Spinki tak jak pisalem znalezione pod podłogą w kamienicy w berlinie, kamienica XIX wieczna, podloga z 1909 roku. Fant wyciagniety osobiscie.

Co do srebra.. Znalazlem taką sygnature na znanej wszystkim stronie z sygnaturami. Pochodzi ona od: Wilhelma Muller'a XX (produkowal w 1 połowie XX wieku ) wiec wszystko się zgadza.

A co do pochodzena to dostalem info priv ze od munduru NSDAP..
Czy moze ktos to potwierdzic:)?
Pozdrawiam
JZ
Link to comment
Share on other sites

@ryjec - nie mam zamiaru tutaj nikogo przekonywać co do oryginalności przedmiotu , ponieważ co do tego jestem w 100% przekonany.

Co do fotek, to Falkenbach , dzięki za wpis, bo odpisałbym pewnie podobnie :)

Dziękuję i pozdrawiam
Jakub
Link to comment
Share on other sites

no spoko , ja tylko nie spotkałem sie nigdy ze srebrem mieniącym się kolorami tęczy. jakoś brak naturalnej patyny mnie tez zastanawia. Tylko mnie zastanawia . nic nie podważam :)
R
Link to comment
Share on other sites

no robi sie ciekawie. przez lupę? a co to pchła ? nie widzę żeby to bylo robione przez lupę". normalna fota. no i co to za lupa co koloruje srebro. no nie wiem. ok fajne spinki. gratuluję.
Link to comment
Share on other sites

Witam,

Bardzo proszę o pomoc w identyfikacji spinek. Spinki zostały znalezione wraz z innymi przedmiotami w centrum Berlina link do tematu:
http://odkrywca.pl/znalezione-pod-podloga-w-centrum-berlina,704413.html#704413

Próba 835 wiec przypuszczam że jest to srebro?
Proszę także o informacje w miare mozliwosci oczywiscie do kogo mogły należeć. Czy otrzymywał je ktoś specjalny" czy też 'zwykly' obywatel mogl takie w tamtych czasach miec.

Pozdrawiam
Jakub.

Link to comment
Share on other sites

Kolego temat się już zakończył . A jak zżera cie zazdrość to załóż swój własny wątek na owarzyskie" .Wyżalaj i spekuluj do woli. Kolega korki09 prosił o identyfikacje przedmiotu ? Prosił. Użytkownicy pomogli ? Pomogli. I wsio.
Link to comment
Share on other sites

Hmm ęcza" prawdopodobnie spowodowana jest tym że zdjęcie robione było aparatem przez lupę pod sztucznym oświetleniem, w rzeczywistości nic takiego nie występuje, a wlasnie przypomina to bardziej zabrudzenie srebra/patyne
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information