Swiety82 Napisano 6 Kwiecień 2012 Autor Napisano 6 Kwiecień 2012 Czy możecie podpowiedzieć jak wyglądała w oryginale, i jakie szkła nakładało sie w ramki na przodzie?Co można o niej więcej powiedzieć? Znaleziona nieopodal ruin dróżnika B.W."
ERWIN Napisano 7 Kwiecień 2012 Napisano 7 Kwiecień 2012 Regionalne dyrekcje dysponowały własnym majątkiem, podobnie jak po wojnie funkcjonowało np. na Dolnym Śląsku DOKP które na niektórych rzeczach umieszczało tabliczki ze swoją nazwą. Co do szkła w lampach to używano wymiennych kolorowych szybek w zależności od tego co chciano sygnalizować.
Swiety82 Napisano 6 Kwiecień 2012 Autor Napisano 6 Kwiecień 2012 Czy możecie podpowiedzieć jak wyglądała w oryginale, i jakie szkła nakładało sie w ramki na przodzie?Co można o niej więcej powiedzieć? Znaleziona nieopodal ruin dróżnika B.W."
Swiety82 Napisano 6 Kwiecień 2012 Autor Napisano 6 Kwiecień 2012 Z tyłu mocowanie do wieszania lampy, od góry uchwyt ręczny.
Swiety82 Napisano 6 Kwiecień 2012 Autor Napisano 6 Kwiecień 2012 Skrót KED BRESLAU 1911 rozszyfrowałem - Królewska Dyrekcja Kolei (Königliche Eisenbahndirektion)"Reszta napisów Osnabruck Metalwerke AG"Czy to jakas specjalna lampa? (Dlaczego przynależność do KED BRESLAU a nie całościowo do niemieckiego kolejnictwa???)
Pytanie
Swiety82
Czy możecie podpowiedzieć jak wyglądała w oryginale, i jakie szkła nakładało sie w ramki na przodzie?
Co można o niej więcej powiedzieć? Znaleziona nieopodal ruin dróżnika B.W."
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.