kubcusik Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 Witam, od razu nadmieniam iż jestem zupełnie zielony w temacie. Interesuje mnie informacja czy są w PL firmy które świadczą usługi wykrywania metali. Sęk w tym że trzeba przeskanować" ok 40m2 do głębokości 5m(+20cm wylewki betonowej). Najlepiej gdyby ktoś posiadał sprzęt który stworzy mapę co jest pod ziemią. Gdyby ktoś był w stanie mi pomóc proszę o maila na kubcusik@o2.pl będę bardzo wdzięczny. Dziękuje i pozdrawiam
rufa Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 witam.facet z programu tv-było nieminęło,ma sklep z takim sprzętem,w Lublinie na ul.Lubartowskiej.poszukaj kontaktu w internecie.
Brzęczyszczykiewicz Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Zależy co spodziewasz się znaleźć albo wykryć. Na głębokość ponad 5m sięgniesz dopiero spora ramą i do tego wykryjesz dopiero bardzo duże obiekty. Na przykład rurociąg o średnicy metra :) Innego rodzaju odpowiednim sprzętem, możesz wykryć pozostałości na przykład starego muru. Ale nie 5m pod ziemią. A jeśli po drodze są liczne śmieci budowlane, to o większości wyników pomiarów można zapomnieć. Jeśli beton jest zbrojony, to zapomnij o jakichkolwiek pomiarach tego co pod nim.
tofi1987 Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Dodam też........Jak masz pewność,że na danym terenie jest jakaś :) SKRZYNIA ZE ZŁOTEM lub coś o ogromnej wartości materialnej luz historycznej to dam Ci rade.....Pod żadnym pozorem nie korzystaj z usług firm (obcych Ci ludzi)..Bo może być różnie....Tyle w tym temaciePozdro
jacho Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 5m? Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak ciężko wykopać taki dół. Popatrz na swój pokój i wyobraź sobie że ktoś miałby stanąć na suficie i wykopać dół 2x niżej niż masz podłogę. Oczywiście zakładam że nie masz wysokich sufitów tylko standard wielkopłytowy.Drugie pytanie to czy posadzka nie jest wzmacniana. Jeśli ma zbrojenie to sprawa przegrana.