Skocz do zawartości

Fotki Motocykli


sapertorun

Rekomendowane odpowiedzi

witam, przesyłam swoja fotke motocykla ktora znalazlem w starym albumie pewnej peni, do konca nie wiem jaki to motocykl wiec moze wy mi pomozecie w ustaleniu tego, zdjecie pochodzi z lat 20-30 , ten pan miał motoyckl schuttoff 350 dolnozaworowa z ktorej został tylko silnik ktory ja posiadam i ktory pokazuje na nastpenych zdjeciach, moze to schuttoff a moze nie,POMOZCIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 834
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

nie mam pewnosci czy to ten silnik, nie wiem czy na zdjeciu idzie zauwazyc ale ja tam chyba widze osłone łancucha a w tym silniku ewidentnie widac naped na pas, jest cały oryginalny, przelezał od momentu rozbiorki na złom w latach 50 w szopce , uratowałem go z konteneru na złom gdzie juz wyjezdzał z placu, ma wszytkie dzwignie do zmiany biegow, orygonalna swiece i iskronik sprawny (kopie niezle) jak sie pokerci kołem ładnie sapie, ale coz nic wiecej do niego nie mam jak tylko ten silnik i miec raczje nie bee bo z czesciami do tych motocykli krocho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos posiada jakies zdjecia albo inforamcje albo zdjecia wzmianki na temat takiego typu schittoffa bardzo prosze o info, bo pomimo moich staran na necie raz ze mało jets o tej marce a o dolnej 350 i to na pas nie ma nic! pzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu jest raczej inny motocykl.Bardzo trudno zidentyfikować,bo zdjęcie słabe a do tego nieciekawie zaprezentowane.Może dałoby się zrobić fotkę fotki trochę bardziej płasko?
Jeśli chodzi o silnik-powala z nóg.Co masz zamiar z nim robić?Chcesz odtworzyć motocykl?
C.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest Schuttoff 350 SV ślepak,jednak przeniesienie napędu łańcuchem.Ale dość dobrze widać przód,zbiornik,reflektor. Trochę innych szczegółów.W każdym razie przód typu DRUID", zbiornik podramowy.To na razie tyle.Jeszcze coś poszukam.
C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POPRAWKA-to nie jest ślepak.Mam jeszcze gdzieś fotkę ślepaka,ale muszę poszukać.
Jeszcze jedna uwaga-silnik ewidentnie był wykorzystywany po wymontowaniu z motocykla!Pewnie coś napędzał(krajzege?)i być może,że oryginalnie jednak przenosił napęd łańcuchem a koło pasowe" to wydumka właściciela.Nigdzie nie znalazłem wzmianki o tym,że jakikolwiek Schuttoff był paskowcem.Zresztą w 1925 roku to już był przeżytek.
C.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ponownie, mnie ten temat nurtuje od dawna, poniewaz ja rowniez nie znalazłem wzmianki o takim silniku na pas ale oto zdjecie silnika schuttoffa 350 dolnika takiego jak ten ktory pzredstawiłem ale na starter i dokładnie go obejrzalem i z prawej srony ma 2 wyjscia jak dobrze widac połksiezyc ktory jest na wałku startera ktory porusza zebatke a z lewej strony starter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ponownie, mnie ten temat nurtuje od dawna, poniewaz ja rowniez nie znalazłem wzmianki o takim silniku na pas ale oto zdjecie silnika schuttoffa 350 dolnika takiego jak ten ktory pzredstawiłem ale na starter i dokładnie go obejrzalem i z prawej srony ma 2 wyjscia jak dobrze widac połksiezyc ktory jest na wałku startera ktory porusza zebatke a z lewej strony starter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale powierce wam troche dziure w brzuchu , zauwazcie ze ten silnik na pas jest oryginalny , zadnych przerobek dziur, i widac ewidentna roznice ze na silnik na starter rozni sie troszke tym ktory ja przedstawiam i watpie by ktos tak dobrze zamaskował brak starter i brak tych zebatki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym jest jeszcze jedno ale, poniewaz tym wałkiem co jest zamontowany owe koło mozna swobodnie poruszac , na tyle swobodnie ile pozwoli kompresja bo ma dobra, ale bez oporow w prawo i w lewo, wiec nie bardzo pozostałosc po starteze ani sprezyny ani nawet wyjscia na ten starter. Zdjecie obok pokazuje wycisk spzregła z lewej strony silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesyłam zdjecie jeszcze od gory jak by ktos był zainteresowany innymi zdjeciami chetnie pokaze silnika, a jesli komus te silniki nie daja spokoju zachecam do ogldania ich osobisicie w Ustroniu koło Wisły w Rdzawych Diamentach" gdzie silniczki spoczywaja na wystawie! pozdrawiam wszyskich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musi być przeróbka.Ten silnik z kołem pasowym ma wyjście do odpalenia na korbę.Podejrzewam(bo nigdy na żywo nie widziałem takiego zespołu napędowego),że oś kopnika jest umocowana w tych blachach służących jednocześnie do umocowania zespołu w ramie.W silniku z kołem pasowym brak jest tych blach.Trudno jest wyrokować tylko na podstawie fotek a z Gdyni do Was jest spory kawałek,hi!
C.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z kolegą w 100%, dlatego właśnie Herculesik odłogiem leży...narazie wole włożyc czas i pieniądze w jakieś większe sprzęty....a jak sie skończą to przeprosimy sie z herculesem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, masz rację Hansdekawka pytanie było trochę retoryczne. Tyle tylko, że nie siedzę w temacie i o ile o BMW-cach czy innych Zundapp-ach słyszałem, to AUTO UNION nie kojarzy mi się z motocyklami. Wybacz, jestem laikiem w temacie motocykli.

balans
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.odkrywca.pl/smigly-przedwojenny-motocykl-ktorego-nie-bylo,430579.html#430579
To tutaj najczęściej zaglądają pasjonaci motocykli,mam nadzieje że Was to zainteresuje.Odnośnik do mojego postu na Identyfikacji.
Po latach zidentyfikowany,jedyny znany element motocykla Śmigły oraz jego historia opisana przez Panią Katarzynę Kuligowską.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@balans,
nikt nie wymaga od Ciebie abyś koniecznie siedział w motocyklowym temacie.
Logo 0000 kojaży Ci się tylko ze współczesną marką Audi (prawdopodobnie).
Przed wojną pod przewodnictwem DKW jeszcze 3 marki połączyły się w koncern Auto Union ( dlatego kółeczka są 4)
Dla wojska (czyt Wehrmacht`u) DKW produkowała wspaniałe motocykle serii NZ.
Swego czasu rozmawiałem wiele z człowiekiem,który w zwiadzie motocyklowym WH był od roku 1936.
Twierdził on z całą stanowczością,że DKW 350 NZ był to najwspanialszy motocykl na front.
Taką Dekawką jeżdziło się w nagrodę a za karę dostawało sie Saharę międzu nogi.A to,że teraz się wszyscy na Sahary napalają, nic nie znaczy, w warunkach bojowych przeklęliby te Sahary i nawet n.....ać by na nie nie chcieli.
Takie to nauki otrzymałem od byłego Kradmelder`a , który młodość swoją spędził mając wiatr we włosach i gorący oddech ruskiego na spoconym karku.
Siema ,
nara,
pochwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BART25,
patrząc na ilosć postów i odsłon wątku króry przytoczyłeś oraz na ilość postów i odsłon wątków, w którym jesteśmy ochoczo przyznaję Ci rację, to tam najczęściej zaglądają pasjonaci motocykli.
A Pani Katarzyna Kuligowska - WIELKA WIEDZA i EKSPERT w zakresie PRADAWNEJ POLSKIEJ MOTORYZACJI , choć nieraz trudno się z nią rozmawia, to SZACUNEK PRZEWIELKI.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Hansdekawka.
Podałem tylko odnośnik do mojego wątku ponieważ rozwiązała sie pewna zagadka,czym chciałem sie podzielić tutaj,bo to TUTAJ zaglądają najczęściej pasjonaci motocykli nie zaś do mojego skromnego wątku na identyfikacji.
Jeśli ktoś jeszcze zrozumiał mój post niefortunnie to przepraszam.Powinienem link dać po opisie.
A jeśli tylko Pan to o Ch.Panu chodzi Panie Hansdekawka..Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie