lars71 Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Fajne fotki. Latanie trzynastki z silnikiem L4 cub jest raczej niemozliwe. PZInz Walter Major to 4-cylindrowiec z tlokami wiszacymi a L-4 cub mial boxera o znacznie mniejszej mocy (niecale 70KM). Konwersja raczej karkolomna. Poza tym na rynku wtornym jest duzo opcji zastapienia Waltera silnikiem o zblizonym ukladzie wlaczajac to Czeskie jednostki od Zlina, Walter Micron od Buckera czy tez remont oryginalnego silnika. W zalaczeniu foto PT-LFY z, jak widac, nie zmienionym ukladem silnika. Pozdrawiam
jacenty2004 Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Mogliby wymienić wreszcie w jedenastce i Camelu koła ... chociaż na bardziej pasujące wymiarami
s_boj Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Ja kompletnie się na tym nie znam od strony technicznej. O tej podmianie silnika mówił mi pracownik MLP. Możliwe, że po przeniesieniu brazylijskiego RWD-13 na stałe do muzeum, przywrócono jego oryginalny stan łącznie z silnikiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.