cacodaemon-skc Napisano 10 Grudzień 2010 Autor Napisano 10 Grudzień 2010 Czy ktoś już kombinował z zamontowaniem dodatkowego wzmacniacza sygnału nadawczego go garretta ? Na chwilę obecną walczę z potencjometrami u siebie i rezulatay są w testach powietrznych, dyskryminacja zachowana.Czy ktoś posiada schemat płytki montowanej w sondzie widać tam rdzeń ferrytowy lecz co dalej" Poszukuję chematu, zdjęć odnośnie SUN RAY INVADER" ewentualnie jakieś pomysły zawsze chwalimy.Co zamontować na próbę ?Pozdrawiam
Enders Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 Płytka jest montowana, dodatkowo jest wpięty rezystor 220 omów. Znajduje się na tym najgrubszym łuku" po środku cewki, gdzie przykręcasz stelaż. Schemat cewek masz tu:
michal1514 Napisano 11 Grudzień 2010 Napisano 11 Grudzień 2010 Słaby jestem w tematach elektryki/elekktroniki... cacodaemon-skc chcesz po prostu zwiększyć czułość lub zasięg w kanarku ? Czy źle zrozumiałem ?
Enders Napisano 11 Grudzień 2010 Napisano 11 Grudzień 2010 Michał ja kompletnie nic nie rozumiem... czy koledze chodzi o podłączenie wzmacniacza sygnału INVADER? Czy jego schemat i pozmieniane własności układu??? I co oznacza widać tam rdzeń ferrytowy lecz co dalej"? W cewce NIE MA rdzenia ferrytowego.