hipek999 Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 Witam szukam kogoś do wspólnej penetracji terenu Dobiegniew (woldenberg) za pomocą wykrywacza metali.Jestem amatorem w tej dziedzinie, posiadam wykrywacz ace 250.Najlepiej by zainteresowany zgłosił się przed opadem śniegu ;p mam 23 lata.
sidzok Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 nie wytrzymam muszę to napisać:P TAKIM TEMATEM NA PEWNO NIKOGO NIE ZACHĘCISZ A WRĘCZ PRZECIWNIE! ale powodzenia:P pzdr
tyfus Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 sidzok - być może ....ale to co masz do powiedzenia - możesz przekazać w normalny, forumowy sposób - nie musisz krzyczeć !
Czlowieksniegu Napisano 19 Grudzień 2010 Napisano 19 Grudzień 2010 Taa...Zwłaszcza, że bywał na Forum już taki jeden od penetracji.
spid3r Napisano 21 Grudzień 2010 Napisano 21 Grudzień 2010 Ale tamten chciał dokonać penetracji zwłok a ten kolega trudno stwierdzić ;p
karabin Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Hehehe, ciekawa oferta (nie dla mnie ma síę rozumieć)Co do tych wspomnianych zwłok to macie chyba tego na myśli co rozkopał kości niemieckich spadochroniarzy a hełmy na allegro wrzucił. Tego uziemili i tak trzymać,dla hien nie ma miejsca w tym fachu.Pozdrawiam.
karabin Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Hehehe, ciekawa oferta (nie dla mnie ma síę rozumieć)Co do tych wspomnianych zwłok to macie chyba tego na myśli co rozkopał kości niemieckich spadochroniarzy a hełmy na allegro wrzucił. Tego uziemili i tak trzymać,dla hien nie ma miejsca w tym fachu.Pozdrawiam.
spid3r Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 To raczej nie o tą osobę chodzi, tylko o Radzia za którym czasem tęskno :P
karabin Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 A możesz wrzucić linka do tego tematu? -odległego w czasie jak się domyślam. Chętnie przeczytam.