damiani Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 Witam,Zadam pytanie do użytkowników Tesoro którzy:- dostali sprzęt w prezencie np. od rodzinki z za granicy- kupili go za granicą na aukcji- własnoręcznie dokonali zakupu przebywając czasowo za granicąCzy miał ktoś do czynienia z naprawą u nas w Polsce takich sprzętów ??U kogo można je serwisować ??
Gniewkos Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 w Proscanie zapytaj, ja naprawiłem swojego sam:)pozdro!
damiani Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 GniewkosMożesz zdradzić jak wyglądała usterka.Dzięki za radę - spytam.
Saper93 Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 Z tego co sie orientuje to proscan tylko naprawia tesoro kupione za granica:D Jest to zwiazane z... a z reszta co ja tu bede pisal, nie o tym temat. Pozdrawiam!
Gniewkos Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Dokładnie z tego co czytałem na Proscanie pewni ludzie się tam nie dogadali kiedyś i dla tego nie chcą naprawiać Tesoro co prawda na sporze dwóch osób w kość dostają użytkownicy...U mnie przerwany był kabel, który łączył ze sobą pojemniki z bateriami i wykrywacz na polu lubił się wyłączać lub resetować. Zresztą prawdopodobnie został sprzedany przez tą usterkę na allegro przez poprzedniego użytkownika, który zresztą nie poinformował o tym na aukcji, a następnie oszukał mnie na 90 zł kosztów przesyłki no ale to już inna historia...pozdro!
Raned Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 W sprawie naprawy Tesoro proszę skontaktować się ze mną, jestem dystrybutorem Tesoro w Polsce i podam adres do właściwego serwisu (nie jest to proscan).
damiani Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Napisano 13 Wrzesień 2010 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi - temat możemy uznać za wyczerpany.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.