pawcion123 Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 Witam,Proszę kolegów o pomoc w identyfikacji tej zapinki,nie znam się w ogóle na militariach i wszystkim co z nimi związane.co to właściwie jest?Proszę o opis lub link do opisu.Pozdrawiam Paweł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawcion123 Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 Dzięki panowie za pomoc no i dokształcenie mnie w temacie wyszukiwarki :)pozdrawiam Paweł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hebda Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Lufcik,ja też nie wiedziałem co to jest:)po prostu,w wyszukiwarce nie znalazłem podobnych obrazów pod hasłem szable"więc na logikę skrzyżowane":)a link jako nauka na przyszłość:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawcion123 Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 Witam,Proszę kolegów o pomoc w identyfikacji tej zapinki,nie znam się w ogóle na militariach i wszystkim co z nimi związane.co to właściwie jest?Proszę o opis lub link do opisu.Pozdrawiam Paweł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawcion123 Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 Tył.:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hebda Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 wyszukiwarka na forum,obrazy"i hasło skrzyzowane"i http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=648253#792623zdrów:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hebda Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 w 60% przypadków można spokojnie samemu znaleśc:)http://odkrywca.pl/search/index.php?sq=skrzy%BFowane&ws=photo&id_forum=all&forum=on Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
pawcion123
Witam,Proszę kolegów o pomoc w identyfikacji tej zapinki,nie znam się w ogóle na militariach i wszystkim co z nimi związane.co to właściwie jest?Proszę o opis lub link do opisu.
Pozdrawiam Paweł.
6 answers to this question
Recommended Posts