Skocz do zawartości

Rutus proxima?

dmn1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Witam!
Koledzy! Mam takie pytania od kilku dobrych wieczorów studiuję forum i doszedłem do wniosku iż powinienem wybrać rutusa. Szybko szczegóły, militarka and drobnica, z opisów wynika ze rutus da rade, za cene rutusa mam tez używke whites 5900. a może coś z garretów lub całkiem co innego, zaznaczam że chce mili jak i drobnice. Proszę wypowiedzcie się szczerze max 1500 zł ! lepiej używka np. whites czy nowy rutus. ?
Napisano
po jednym wypadzie w teren to kolega się może jedynie zniechęcić..każdy wykrywacz wymaga osłuchania ,możesz kupić wykrywacz nawet za 4tyś..i jeśli go nie poznasz to możesz czuć niesmak,ja mam pierwszy sezon proxime i nie chce sie jednoznacznie wypowiadać, przyznam tylko szczerze ze kilka razy mnie mile zaskoczyła..wykonanie b.dobre,cena przyzwoita,no i zawsze masz 2 lata gwarancji.pozdrawiam
Napisano
sam niedawno kupiłem nową PROXIME i z wielkim zapałem mimo zmarznietej ziemi ruszyłem na wykopki.wcześniej miałem ace 250 i jeżeli chcesz kolego uniwersalną wykrywkę na mili jak i drobnicę to przynajmniej z tych dwóch modeli polecam Ci rutusa. Ale to tylko moje indywidualne zdanie i musisz znaleśc sprzęt dla siebie. garret do typowy odkurzacz na drobnice za przyzwoitą cenę ale na militarkę raczej za slaby. Z rutusem na statyku możesz dużo więcej jeżeli chodzi o militarkę . powodzenia
Napisano
Umiejętne ustawienie 5900 wcale nie jest takie proste, szczególnie jeśli się nie wie co się tam właściwie w środku dzieje gdy kręcisz taka czy inną gałką. Za to możesz liczyć na odczuwalnie lepsze osiągi (jeśli mówimy o wersji slim z regulacja preampa z sondą bluemax 950). Dla odmiany Proxima - włączasz i jedziesz, niemal bez czytania o co chodzi. Czyli - co kto woli i coś za coś.
Napisano
chyba ciezko za tyle proxime dostac co ?
a obsluga proximy jest naprawde prymitywna, wiec na poczatek jak najbardziej.
Napisano