dmn1 Napisano 16 Marzec 2010 Autor Napisano 16 Marzec 2010 Witam!Koledzy! Mam takie pytania od kilku dobrych wieczorów studiuję forum i doszedłem do wniosku iż powinienem wybrać rutusa. Szybko szczegóły, militarka and drobnica, z opisów wynika ze rutus da rade, za cene rutusa mam tez używke whites 5900. a może coś z garretów lub całkiem co innego, zaznaczam że chce mili jak i drobnice. Proszę wypowiedzcie się szczerze max 1500 zł ! lepiej używka np. whites czy nowy rutus. ?
irasiad Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 Proponuję Ci kolego byś wcześniej umówił się w terenie z kimś kto ma te wykrywki. Poczuj ich smak" w praktyce. Pozdrawiam!
jorg Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 po jednym wypadzie w teren to kolega się może jedynie zniechęcić..każdy wykrywacz wymaga osłuchania ,możesz kupić wykrywacz nawet za 4tyś..i jeśli go nie poznasz to możesz czuć niesmak,ja mam pierwszy sezon proxime i nie chce sie jednoznacznie wypowiadać, przyznam tylko szczerze ze kilka razy mnie mile zaskoczyła..wykonanie b.dobre,cena przyzwoita,no i zawsze masz 2 lata gwarancji.pozdrawiam
Moras Napisano 18 Marzec 2010 Napisano 18 Marzec 2010 sam niedawno kupiłem nową PROXIME i z wielkim zapałem mimo zmarznietej ziemi ruszyłem na wykopki.wcześniej miałem ace 250 i jeżeli chcesz kolego uniwersalną wykrywkę na mili jak i drobnicę to przynajmniej z tych dwóch modeli polecam Ci rutusa. Ale to tylko moje indywidualne zdanie i musisz znaleśc sprzęt dla siebie. garret do typowy odkurzacz na drobnice za przyzwoitą cenę ale na militarkę raczej za slaby. Z rutusem na statyku możesz dużo więcej jeżeli chodzi o militarkę . powodzenia