kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Witam.Poproszę o identyfikację tych elementów
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 I takie przewody jeszcze do kompletu. Też nie mam pojęcia od czego?W sumie na podwórzu walało się sporo niemieckich gratów, typu hełm, puszka po masce itp. Stąd duża doza prawdopodobieństwa, że gospodarz mowił prawdę.
berecik Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Pierwsza część to niekompletny krzyżak od wału napędowego.Druga to (chyba) regulator napięcia.A te przewody to moze być część cięgna sterowania gażnikami.
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 A i jeszcze taka skrzyneczka z pojazdu w ładnej farbie piaskowej. Jakie było jej przeznaczenie?
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Skrzynka ciekawa, z zamkiem do szybkiego zdjęcia z pojazdu.Proszę o id Pozdrawiam
esterendensen Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Pierwsze zdjęcia to krzyżak wału kardana.Nie da się stwierdzić,jakiej produkcji, ale ciekawy jest system smarowania.
berecik Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 System smarowania(kalamitka) wskazuje na niemiecki.
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Wyczytalem, ze osprzet elektroniczny S.E.V. Marchal stosowano w pojazdach francuskich po 1938 roku. Jeżeli założylibyśmy, że owy element jest produkcji przedwojennej, to istnieje prawdopodobieństwo, że francuski pojazd trafił tu razem z Niemcami. Jaki to mógł być pojazd?
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 http://cgi.ebay.pl/Citroen-2CV-Dyane-Wischermotor-von-S-E-V-6-Volt_W0QQitemZ170388644185QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item27abf46159Znalazłem podobny do Citroena 2CV. Różni się tylko napisem na obudowie. Citroeny 2CV produkowane były w latach 48-99, ale nie będę się tym sugerował i poczekam na opinię ekspertów. Równie dobrze mógł być montowany wczesniej i w innych pojazdach.
berecik Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Mógł być zamontowany praktycznie w każdym pojeździe.Francuskie zakłady produkowały jednak dla niemca.Tak że niekoniecznie pojazd francuski
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 To jeszcze dorzucę taką część wyoraną z pola, jak już jesteśmy przy pojazdach
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Taki sam system smarowania, tylko stan niestety gorszy...
szym Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Kalamitka jak kalamitka, XIX wieczne maszyny miały takie. Kapturek ze smarem, który wręcany wtłaczał smar na panewkę. Natomiast krzyżak od bardzo solidnego pojazdu. Podejrzewam, że w Kamazie jest mniejszy.
kloki Napisano 10 Marzec 2010 Autor Napisano 10 Marzec 2010 Koła od czołgów nie były przypadkiem całe lane?
berecik Napisano 10 Marzec 2010 Napisano 10 Marzec 2010 Napiszę inaczej.Kształt kalamitki wskazuje na niemieckie pochodzenie.
Pytanie
kloki
Witam.
Poproszę o identyfikację tych elementów
24 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.