kojolander Napisano 10 Luty 2010 Autor Napisano 10 Luty 2010 ostatnio dostałem w prezencie solarisa jednak zdaje mi sie ze ma uszkodzony 1 badz 2 potencjometry. jak mozna sprawdzic czy działają one poprawnie i ewentualnie jak naprawic albo jakimi zastąpić? jestem laikiem w tych sprawach wiec prosze o wyrozumiałość pozdro
samgnus Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Pytanie retoryczne...producent...serwis...pełne zadowolenie...
armand Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Najpierw skontaktuj się z kimś, kto zna ten wykrywacz, żeby stwierdził na że na pewno jest uszkodzenie. Najlepiej, ew. wyślij wykrywacz do producenta do naprawy, bo takie naprawy nieprofesjonalne zazwyczaj wychodzą w sumie jeszcze drożej.
kojolander Napisano 10 Luty 2010 Autor Napisano 10 Luty 2010 to normalne ze najlepiej wyjdzie u producenta tylko chodzilo mi wlasnie o koszty bo z wysyłkami napewno wyjdzie cos koło 100 zł a niestety nawet tyle to dla mnie duzo jako studenta;/
andreee Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 witam.to przynajmniej opisz które potencjometry wydają ci się uszkodzone i w jaki sposób stwierdziłeś,że z nimi coś nie tak
kojolander Napisano 10 Luty 2010 Autor Napisano 10 Luty 2010 potencjometr vol jest raczej napewno uszkodzony gdyz przy poruszaniu skrzeczy a załapuje tylko w 1 momencie i wtedy wydaje dzwiek. przypuszczam ze pokretło sensitive tez jest uszkodzone bo takze skrzeczy podobnie jak volume tylko nie wiem jak to sprawdzic lub naprawic;/ naprawiał tkoś moze potencjometry u pana rutuny?? jakiie były koszta?
kojolander Napisano 10 Luty 2010 Autor Napisano 10 Luty 2010 ok dzieki skontaktuje sie z producentem pozdro
ukalek Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Jeśli chodzi o sensitivity to przy przekręcaniu powinien czasem wydać z siebie dźwięk, więc na moje jest ok. Przy volume nie powinien.I nie wiem skąd ta cena za wysyłkę. Ja wysyłałem i wyszło chyba niecałe 30zł w jedną stronę.Pozdrawiam.