Jump to content

pokrowiec na niesmirtelnik


Recommended Posts

Witam ,potrzebuje wymiary niemieckiej torebki na niesmiertelnik, moze ktos z Was posiada oryginał.
Interesuje mnie szerokość , głębokość kieszonki oraz wymiar całej torebki z otwartą klapką. Chce to zrobić dobrze wiec ideałem byłoby znać rozmieszczenie dziurek od krawędzi.
Pozdrawiam.
Link to comment
Share on other sites

Ok wymiary już mam - kształt z grubsza, materiał - spróbuję zrekonstruować Erkennungsmarken Tasche.

Pierwszy etap to wykonanie szablonu do wycinania skóry :)

Radek. s - po wnikliwym przestudiowaniu fotek to będzie jednak 1 mm :)dzięki za odzew

Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information