Skocz do zawartości
  • 0

fragment maszyny, pierścien, koło zębate, numery, szyfr, ?

boryszielinski

Pytanie

Napisano

bardzo ciężki element jakiegoś pierścienia, miejsca zazębienia mocno wyeksploatowane, pogięte, wykonane z jakiegoś stopu być może mosiądz nie znam się. Ciąg liczb, w każdym prostokącie 10 10, 9 9, 8 8, 7 7, a pod tymi cyframi w danym prostokącie ten sam ciąg liczb 9 7 5 3 1, 9 7 5 3 1, 9 7 5 3 1, 9 7 5 3 1

21 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
kolegów : boryszielinski i Hansdekawka informuję, że jeżeli nie zakończycie swojej jakiejś wojenki słownej - nagrodzę sprawiedliwie obydwóch

obserwuję również inny wątek :

http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=635370#971079

jeżeli chcecie sobie coś wyjaśnić, zróbcie to na priv, a nie na Forum !
Napisano
być może mój post wywołał zamieszanie....

jeżeli obiekt będący na id:
występuje - ował - ąpi (niepotrzebne skreślić)
na allegro świstaku ebay
a nie było adnotacji że Id jest na potrzeby aukcji - to proszę nie oczekiwać entuzjastycznej - powszechnej współpracy...

a przy recydywie - żadnej współpracy...

wynika to z norm wzajemnego szacunku
Napisano
Przedmiot wrzucam do identyfikacji w celu poszerzenia swojej wiedzy, którą bardziej doświadczeni forumowicze mogą m przekazac poprzez swoje posty. Nie potrzebna mi identyfikacja, żeby umieszczac przedmiot na aukcjach Allegro itp. Nie wklejałem, żadnych linków z allegro do tego wątku. Więc uważam, że prośba o identyfikację a wystawianie przedmiotu na serwis Allegro to dwie inne rzeczy. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego jeśli nie robię reklamy na forum i nie wklejam linków. Jeżeli się mylę proszę wyprowadzic mnie z błędu. Pozdrawiam
Napisano
kopi - jak się przekonałem, nie zawsze info z Forum jest w opisie aukcji (chociaż dość często)

pojawia się takie magiczne słowo więcej info na maila lub telefon" i ...... :)
Napisano