Klemens Forel Napisano 30 Październik 2009 Autor Napisano 30 Październik 2009 Chyba wszystko w temacie najprzyjemniejszy moment jak podstodolniak wychodzi na światło dzienne ;)
Klemens Forel Napisano 30 Październik 2009 Autor Napisano 30 Październik 2009 Chyba właściciel dobrze na nim zarobi piękny materiał wyjściowy.
Klemens Forel Napisano 2 Listopad 2009 Autor Napisano 2 Listopad 2009 Znalazłem w galerii odkrywcy możecie mi wytłumaczyć dlaczego w Sokole 1000 takowa kalkomania? To jakis zart?Pierwszy raz cos takiego widze...
Klemens Forel Napisano 2 Listopad 2009 Autor Napisano 2 Listopad 2009 Tutaj dobitniej to widać komedia....
Klemens Forel Napisano 19 Listopad 2009 Autor Napisano 19 Listopad 2009 Pany od czego jest ta górna osłona bardzo zależy mi na identyfikacji może Catedro HansDKW HD1940 i Inni sie wykażecie swoim doswiadczeniem?Dzięki
Klemens Forel Napisano 19 Listopad 2009 Autor Napisano 19 Listopad 2009 Druga strona pokryw sachsa od magneta idealnie pasuje.
BART30 Napisano 23 Listopad 2009 Napisano 23 Listopad 2009 Od dwóch lat wiedziałem w której stodole stał.W okolicy miałem rozeznanych jeszcze kilka motocykli więc zrobiłem sobie wycieczke.Kilka lat pod siankiem,kpl.dokumentów,pierwszy właściciel.Dodałem bo Stodolniak"jak się patrzy.A reszta motocykli,no cóż?Internet pod wiejską strzechą nie jest naszym sprzymierzeńcem.Jeszcze w ten sam dzień mycie,akumulator,zmiana płynów i zagadał.
Łukasz Napisano 27 Listopad 2009 Napisano 27 Listopad 2009 Witam!A moze ma ktos fotki Sokola 1000 albo HD WLA z szopy? :-)Pozdrawiam, Łukasz
rusal007 Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 też chętnie obejrzałbym WLA ze stodółki;]
Hansdekawka Napisano 28 Listopad 2009 Napisano 28 Listopad 2009 W tych czaszach zostały już same stodółki,a i to nie wszystkie.
m_bomba Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Witammi ostatio sie udało coś takiego zdobyć ale niestety niewiem od czego moze być ta rama. Wrzuciłem na identyfikacje http://www.odkrywca.pl/rama-od-motoru-jakiego-,662790.html#662790pozdrawiamMarcin
BART30 Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Tak mi ta rama znajomo wygląda i Anglikiem trąci.Poszukaj angielskich motorków poj.350-500.lata 30te.
Sylwester/Fidest Napisano 4 Grudzień 2009 Napisano 4 Grudzień 2009 http://www.4shared.com/file/164622069/d8a8fe13/4_Sylwek2.htmlhttp://www.4shared.com/file/164645201/913ac8d0/4_Sylwek3.htmlhttp://www.4shared.com/file/164217513/9a188bd5/4_Sylwek1.htmla takie cuda sie mi trafiły w jednym wiejskim zakladzie stolarskim: wsk B1 68r , wfm 63r wsk 125 79r (ta z osłonami na nogi) wszystkie z papierami, te od wfm do połowy zjadła mysz, szczesliwie te mało potrzebna cześć :P
Klemens Forel Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 Skoda podblokowa-efekt pracy moich znajomych inwencja twórcza nie zna granic.Po imprezie owineli mi skode folią do kanapek.Niesamowite wrażenie.....E w sumie skoda to tez zabytek...
V4CRAZY Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 Witam wszystkich, moja przygoda z poszukiwaniami starych motocykli w szopach, komórkach i na strychach zaczęła się na początku lat 90-tych, z czasem i kolejnymi odnalezionymi motocyklami niepozorne hobby przerodziło się w prawdziwą pasję i prawie codzienne poszukiwania.Pierwsze znaleziska były skromne ale i ceny za te motocykle były symboliczne, zazwyczaj butelka wódki albo inny wino-podobny trunek.Poszukiwania zazwyczaj zaczynały się od rozmowy z biesiadującymi pod sklepem monopolowym lub gdzieś w pobliżu ubylcami", prawie zawsze po kilku głębszych wracała im pamięć kto i gdzie ma jakiś stary motocykl w okolicy i przeważnie okazywało się to prawdą.Drugim ze sprawdzających się sposobów była rozmowa z właścicielami jak najbardziej zagraconych podwórek, w następnych latach było już trochę łatwiej bo jeździłem starym motocyklem i ludzie sami mnie zatrzymywali lub zagadywali opowiadając o swoich motocyklach, raz nawet facet wybiegł mi przed motocykl a hamulce w tym sprzęcie nie były za dobre :-)na szczęście obeszło się bez ofiar a za symboliczną sumę z piwnicy niedoszłego samobójcy kupiłem pięknego Junaka w oryginalnym lakierze i trochę części do Sokoła 1000.W ten sposób odnalazłem ponad 60 motocykli i nie zawsze były to Junaki, trafiały się różne marki np. FN,BMW,Nimbus,DKW,CWS,Zundapp,BSA i wiele innych, zamieszczam zdjęcie jednego z moich ostatnich motocykli BMW R75 z 1941r, jest o tyle ciekawy ze jest to jedna z najstarszych odnalezionych Sahar.Pozdrawiam.
Kapeć Napisano 12 Grudzień 2009 Napisano 12 Grudzień 2009 Witam wszystkichProezentuje Wam motocykl ofiarowany mi przez Teścia. Wiem o nim tylko tyle, że jest z Niemiec, wyprodukowany w 1928 roku i posiada silnik JAP.Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć gdzie szukać informacji o tym cudeńku? A może ktoś z Was spotkał się już z tym modelem i wie na jego temat cosik więcej? Co to za model???
Kapeć Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Wybaczcie.. myślałem, że zdjęcie zostało załączone. Oto ten motocykl:
Kapeć Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 i jeszcze jedna fotka:P.S. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję!
Dwadziesciajeden Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Witam,przednie zawieszenie wyglada na zundappa z lat 30stych,Pozdrawiam
V4CRAZY Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Bardzo podobny jest do motocykli NSU z lat 30-tych, ale silnik wygląda na lata 20-te.Wklejam rysunek trochę podobnego, większość części w nim wygląda tak samo: bagażnik, siodło ze sprężynami, schowek, zbiornik paliwa z gumami itp.Pozdrawiam.
HD1940 Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Mimo podobieństwa do NSU to nie ta marka. Silniki JAP 200 używane były w końcu lat 20-tych minionego wieku, przez wielu producentów w Niemczech (przynajmniej kilkudziesięciu). W tym egzemplarzu użyto jak widzę części ypowych", używanych przez różnych producentów. Są to na pewno bagażnik, siodło, koła, puszka narzędziowa. Przód na pewno pochodzi z dużo późniejszego motocykla, konkretnie z Zundappa (zapewne DB 200). Aby ułatwić identyfikację proponuję poszukać wszelkich cechowań, zwłaszcza na skrzyni biegów (chociaż i ten element może pochodzić od wytwórcy motocyklowej ypówki". Inne miejsca to rama pod siodłem i zbiornikiem, blachy do których mocowany jest silnik i skrzynia biegów, osłona napędu magdyna.
Kapeć Napisano 14 Grudzień 2009 Napisano 14 Grudzień 2009 Wielkie dzięki za wszelkie podpowiedzi i sugestie. Jak tylko odkryje co jeszcze kryje ten podstodolnik" dam znać!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.