koty Napisano 22 Kwiecień 2009 Autor Napisano 22 Kwiecień 2009 Mam taki pocisk (rozbrojony) i nie wiem od jakiego działa pochodzi. Proszę o jakieś informacje. Wysokość 80cm.Z góry wielkie dzięki.
koty Napisano 22 Kwiecień 2009 Autor Napisano 22 Kwiecień 2009 Mea culpa.Faktycznie wysokość 30cm, kaliber 88mm.Podobny do pocisku flak 88mm ale nie pasuje z uwagi na ząbkowane 2 pierścienie.W środku jest wypełniona takim jakby woskiem. Nie wiem co to może być.
szczurek_1979 Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 kolego... wosk powiadasz...a nie przypadkiem M.W.? ja niby jestem początkującym odkrywcą i jak to jest wypełnine czymś" woskopodobnym to ja bym raczej nie obstawiał że jest to rozbrojopne ;-) pozdro...
FoKa Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Zrób fote wnetrza tego pocisku, a pierścienie są ząbkowane bo pocisk przeleciał przez lufe.Pozdro.
vis1939 Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 Wypełnione woskiem:D odważne chłopisko z ciebie że bez minimalnej wiedzy bierzesz się za zbieranie takich rzeczy.
koty Napisano 22 Kwiecień 2009 Autor Napisano 22 Kwiecień 2009 nie przypuszczałem,że mogę coś takiego znaleźć. Pierwszy raz w życiu natrafiłem na coś takiego ale dzięki Wam mój niemądry umysł pojął, że to nie wskazane by taki pocisk wykopywać. Jak mam się tego pozbyć? Dzwonić do saperów czy zakopać?
szczurek_1979 Napisano 22 Kwiecień 2009 Napisano 22 Kwiecień 2009 fiu... fiuu... może być niezłe BUUUUMmm... do bardziej doświadczonych... czy to COŚ woskopodobne to może być trotyl?? jakie mat.wyb.mogą się znajdować w tego rodzaju pociskach? czy w granatach, ręcznych i moździerzach też jest TNT czy jakiś inny?