ramzes0 Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 Ta mapka jest tylko takim okazaniem terenu jeśli ktoś bd chciał dam mapę dobrze opracowaną z opisami i uwagami co do tego miejsca Okolice przed Grodkowem a Żelazną woje. Opolskie Gmina GrodkówPowiat: BrzegLas ten kryje dziwną formacje okopów coś w stylu kwadratuja jestem początkujący w tym wszystkim wykrywacz kupiłem dopiero tydzień temu ale nastroiłem go już porządnie he czekam aż śnieg puści bo ziemia nie taka twarda.Ale wróćmy do naszego lasu cóż jeśli ktoś może coś na ten temat powiedzieć to proszę a jeśli ktoś miałby zamiar wybrać się ze mną na eksploracje w teren to proszę napisać albo zadzwonić 604506984 cóż warto to przeszukać bo to kryje jeszcze dużo tajemnic.proszę o wasze opinie i jeśli coś wiecie kto tam walczył to proszę może to ma jakiś sens z Lotniskiem w Starym Grodkowiebo jest właśnie w tym kierunku to wszystko to tyle dziękuje !!!
grove3 Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Spóźniłeś się kolego z tym szukaniem kilka dobrych lat .Ale życzę powodzenia i szybkiego zejścia śniegów .
ramzes0 Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 Wiem pamiętam teraz mam 17 lat rocznikowo ale gdy miałem ok 9 to pamiętam że jak chodziłem z rodzicami na spacer to tam było tych ludzi od groma co spacer kogoś widzieliśmy nieraz w jeden dzień do ok 10 osób zazwyczaj sobota i niedziela wiem że nieźle spenetrowali ten las ale myślę że nie wszystko zostało odkryte zapewne te tereny podmokle kryją wiele a z resztą to dla was obok mam inne miejsce na które ani brzescy nie wchodzili ani nikt więcej od strony Kopic 0,5 km od tego lasu jest inny tam była jakaś bitwa chyba bo w starych drzewach jest wiele kul może ktoś tym się zainteresuje to powiem co i jak bardziej tamto miejsce nikt go nie sprawdzał i może kryć wiele po takiej bitwie na co wykazują kule w drzewach pozdrawiam a wie ktoś czy to nie był jakiś obóz może tam w lesie grodkowskim