Razzzz85 Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 Witam. Jak tam postępy nad ciągniczkiem idą, może jakieś fotki by się przydałoby wrzucić jakby nie było to problemem, ciekawość człowieka już zżera:P Od poniedziałku sporo czasu już mineło;]Pozdrawiam.
tendrzak Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 PATRON a w jaki poniedziałek będą zdjęcia ??
tombspider Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Może po prostu PATRON nie dostał pozwolenia na publikację tych zdjęć? Może najpierw mamy wóz obejrzeć w Było nie minęło", może zdjęcia mają być główną atrakcją nowego numeru Odkrywcy", albo właściciel robi tajemnicę z wszystkiego. Ale to tylko takie moje gdybanie niewarte splunięcia :) Prędzej czy później to cudo zobaczymy. Pozdrowienia dla całej ekipy składającej ten ciągniczek :)
draco Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Z bardziej prawdopodobnych tropów jest ten mówiący o tym, że ciągnik został zabrany przez właściciela i robi go kto inny, a Patron nie ma do tego dostępu. Prawda to?
elpicador Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 A ja z kręgów dobrze poinformowanych wiem, że C2P jest w dalszym ciągu rekonstruowany w zakładzie panzergrzesia.
akagi_FWP Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Zachowam się może nie elegancko, ale muszę stwierdzić, że obaj moi przedmówcy mało wiedzą, czyli nic. A Patron jak wróci z wojaży po świecie to się ustosunkuje.
draco Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Ja tam bynajmniej nie aspiruję do miana wszechwiedzących. Napisałem jedynie to co słyszałem podczas z jednej z imprez reko. Poczekajmy. Sprawa na pewno się wyjaśni. Być może wyjazdy, o któych pisze akagi_FWP, są przyczyną braku zdjęć?
PATRON Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 z c2p jest sprawa bardzo prosta ...jak na razie z racji trwającego sezonu rekonstrukcyjnego oraz wielu innych spraw jakie zapewnw niedługo zostaną zfinalizowane prace nad c2p nie posunęly się do przodu więc nie ma za bardzo co pokazywać ( mogę wkleić zdjęcia poszczególnych elementów jakie zostały poddane renowacji , ale atrakcyjność tych zdjęć jest niewielka, choć w końciowej fazie zrobią one efekt finalny")), zakończony został remont silnika i skrzyni. Prace zostały przeniesione z BB pod Warszawę i na ile mi pozwalają możliwości czasowe staram się w tym uczestniczyć.PATRON-FWP
meserek Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Ubiegły piątek, godzina 17:30, słynne rondo w Kołbieli (skrzyżowanie 17-tki i 50-tki). Jadę sobie autobusem, no i widzę - jedzie sobie znajomy kształt. Niestety. lepszych zdjęć nie udało mi się zrobić.
akagi_FWP Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Zgadza się, wracało z prezentacji na Politechnice Warszawskiej
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 witam, przedstawię poniżej aktualnie zrealizowane odbudowy detali c2p. Zmiana warsztatu zaowocowała również zmianą filozofii prowadzonej odbudowy. Aktualnie odbudowywane są poszczególne zespoły detali aby po ich skompletowaniu poddać pojazd ostatecznemu i całkowitemu montażowi.PATRON
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 jedna z blach pod fotelem wykonana na podstawie zachowanych resztek po lewej nowa po prawej resztki ( to tak żeby się nie pomyliło :-)))))
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 kolejna pod fotelem ( inny rozmiar )
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 odratowana ( poddana prostowaniu) blacha zamykająca zasobniki, jednocześnie staje się ona wyznacznikiem wymiarów zasobnika ( jednym z wyznaczników)
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 klapka zamykająca zasobnik. po wyprostowaniu stała się kolejnym wzorcem wielkości oraz sposobu montażu i wyglądu brakujących zamknięć
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 i na podstawie wzorcowego zamknięcia wykonane kopie...należy zwrócić uwagę na różne grubości blach jakie zostały zastosowane w mocowaniu oraz języku zamknięcia ( może słabo widać ale proszę wierzyć że tak miało być i tak jest )
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 na podstawie jednej połówki zawiasu została wykonana krótka seria zawiasów zgodnie z technologią wykonania przedwojenną ( zawias gięty nie spawany)
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 tylna osłona wlotu . Zwracam uwagę iż pomimo znacznego połamania została ona odbudowana z resztek oryginalnych nie zaś wykonana powtórnie celem zachowania jak największej ilości pierwotnej materii"
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 na podstawie resztek oryginału wykonano elastyczny łącznik wału
PATRON Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 urochomione ( choć jeszcze nie oczyszczone w pełni) zapinki osłony silnika kolejna porcja zdjęć wkrótce .pzdr PATRON FWP
darso Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Dzięki za informacje. Wspaniała robota!
malpa Napisano 15 Październik 2009 Napisano 15 Październik 2009 Brak słów aby wyrazić podziw. Serduszko raduje się widząc tak piękną robotę .Mam małe pytanko .Zbliża się czs podatków .Czy można przekazać 1% podatku na wasze stowarzyszenie?
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.