mikipad Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Pytam z ciekawości, dostałem od ojca kolegi, nie znam się na tym. Nie wiem nawet co to za jeden.Pozdrawiam mikipad
lysy452 Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 panowie tak wyglada org.krzyz,jest identyczny do tego od kolegi,a rzekoma szpilka u gory sluzyla do mocowania przy kieszeni,tylko po to aby sie nie obkrecal wokol wlasniej osi bo gdyby przykrecic go samą nakretka to krzyz bedzie wirowal.wiec stawiam na 100%orginal.pozdrawiam
pawcio75 Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Wlasnie sie mylisz bo tak byly lutowane razem. Mnie ten komplet sie podoba i musze stwierdzic ze prawdopodobnie oryginal. Gratuluje bo to rzadki fant.
kommark Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Koledzy ten drugi EK1 ze szpanda do ktorego ciut wyzej zamiesciłem link jest 100% orginałem, wykonany jest jako jednoczesciowy , bez magnetycznego srodka, a ramka nie składa sie z dwu czesci jak w przypadku normalnego EK1, ale jest ewidentnie odlewem, wiec bajania o tym ze EK1 zespolone ze szpanga musza miec magnetyczny srodek, jakos do mnie osobiscie nie przemawiaja. Krzyz znalazłem na tereenie dawnej niemieckiej szkoły oficerskiej na terenie Wrocławia, razem z kilkoma jeszcze bardzo ciekawymi fantami pochodzacymi z epoki
mikipad Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Pytam z ciekawości, dostałem od ojca kolegi, nie znam się na tym. Nie wiem nawet co to za jeden.Pozdrawiam mikipad
kommark Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 wykopałem kiedys podobny http://www.odkrywca-online.com/pokaz_watek.php?id=200703#200703