malinowykrolzabr Napisano 1 Styczeń 2008 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2008 Nie znam się za bardzo ale chciałem sie troche dowiedzieć o tym znalezisku.Może ktoś pomoże?Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dago2 Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Kilka szczegółów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daro76 Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Wklej fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
to17071990 Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Na ta chwile nic ci powiedzieć nie możemy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomson Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Jakiś dziwny ten malinowykrolzabr . I ten nick też taki dziwny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fritz Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Przepraszam ale o jakim znalezisku mowa, no chyba, że masz na myśli siebie szanowny kolego.Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
obert8 Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 to pewnie efekt szampanskiej zabawy goscu nie wie o co w tym swiecie chodzi i szuka podpowiedzi zobaczyl siebie w lusterku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cecholek Napisano 1 Styczeń 2008 Share Napisano 1 Styczeń 2008 Juz wiem , malinowy znalaz w necie strone Odkrywcy . Wiec pyta sie kolegow co to jest ... - ja Tobie podpowiem : odkryles forum - rzecz bardzo cenna i uniaktowa . A tak powaznie to wklej fotki , bo bez tego nikt ci nie pomoze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...