Skocz do zawartości

7TP


Gość panzergrzes1

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mowie to co widzialem!!Co do ksiazek.....Czasami informacje z nich sa marne.Sam mam burty do C7P ktore wedlug informacji sa za dlugie a jednak...Moga cie mylic nity ktore wygladaja jak laczenie,a rowniez bylo kilku wytworcow wiec moze i sklada sie z 3 czesci.To sie okaze.

pozdrawiam i niema sie co denerwowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt się tutaj nie denerwuje. Specjalnie nawet mrugnąłem ;-) Raczej chodziło mi o źródło Twojej informacji. Zawsze mogę się czegoś nowego dowiedzieć tak jak choćby z tym C7P, którego blachy posiadasz.
A wracając do T-26, to opieram się na materiale zdjęciowym (współczesnym i historycznym). Także takim, na którym widać jak malowniczo" wylatywały środkowe płyty (z dwoma rolkami) z rozbitych T-26 :-)))) Lepszego dowodu chyba nie ma. Ale możliwe, że wraz z rozwojem technologii walcowania (a może również spawania?) wprowadzono jakieś zmiany. Sporo zdjęć widziałem, ale na wszystkich T-26 miały boki kadłuba z trzech części - dokładnie tak jak Vickers czy 7TP.

Pozdrawiam,

jotes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie