Domino(*) Napisano 21 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 21 Wrzesień 2007 Witam,Razem z kolegami chcielbyśmy utworzyć grupę rekonstruującą obsługę baterii przeciwlotniczej Luftwaffe (okres 43-45 rok).Jednak jestem kompletnym laikiem w tych sprawach.Jakie wyposażenie, na poczatek oczywiście, musiałbym skompletować i ewentualnie gdzie mógłbym takie rzeczy dostać?Proszę o fachową pomoc.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 Witam!Prawdę mówiąc porywacie się na bardzo ambitne przedsięwzięcie, w związku z tym gorąco życzę Wam powodzenia w jego realizacji!Dlatego mam do Was od razu pytanie – czy jako obsługa będziecie mieli co obsadzać?A po za tym z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że nie podjęliście jeszcze dogłębnych studiów literaturowych tematu. Proponuję najpierw poszperać i poszukać dobrych zdjęć dokumentalnych – wtedy będziecie wiedzieli czego szukać. Zwłaszcza, że temat jest tak obszerny, że w jednym poście nie ma szansy zawrzeć nawet drobnej części informacji na ten temat. Bo w ten sposób zadane przez Ciebie pytanie obejmuje zagadnienia począwszy od chlebaka, a skończywszy na modelu dalmierza artyleryjskiego jaki powinniście mieć na wyposażeniu.PozdrawiamHindus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sturmann Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 brawo Hindus, celny kubełek zimnej wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stadler Napisano 21 Wrzesień 2007 Share Napisano 21 Wrzesień 2007 Skąd jesteście? Grupa LW już działa jakby co ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...