Skocz do zawartości

Prośba o pomoc początkującego :(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Ponieważ to mój pierwszy post, wypada się przedstawić. Jestem uczniem 2[teraz pójdę] klasy LO w Staszowie(woj. Świętokrzyskie), moje zainteresowania to strzelectwo sportowe, komputery i chodzenie z wykrywaczem metalu. Bardzo chciałbym wstąpić do grupy rekonstrukcyjnej, dlatego mam dla was prośbę: jak mogę dołączyć do jakiejś grupy rekonstrukcyjnej działającej w woj. Świętokrzyskim? Ponieważ w życiu nie miałem z tym kontaktu może mi coś doradzicie? Jak na razie dowiedziałem się od kolegi którego poznałem nad morzem i jest w grupie rekonstruującej pionierów Polskich, bym tu się zgłosił i ogłosił gotowość do wstąpienia. Dodatkowo najpierw jako widz będę niektórych z was(albo wszystkich nie wiem czy wszyscy naraz bierzecie udział w takich imprezach)podziwiał w bitwie o Iłżę bo tak się składa że wtedy będę w tym pięknym miasteczku.
Pozdrawiam
Jasiek

Witam,
Jasiek - mała rada -najpierw przemyśl na ile reko cię interesuje, w jakim stopniu chcesz w tym uczestniczyć a później jaki okres i jakie formacje chciałbyś odtwarzać.
Następnie polecam wyszukiwarki internetowe, szukasz grup lokalnych i ogólnopolskich decydujesz się i kontaktujesz.
pozdro,
makul

Licz się również z tym, że niepełnoletni w grupie rekonstrukcyjnej (druga klasa liceum...) boryka się z wieloma kłopotami: przede wszystkim nie każda grupa Cię przyjmie. Nikt Ci nie da strzelającej pukawki na imprezie, jeśli nie zobaczy Twojego dowodu osobistego. Ponadto- bolączka wszystkich, ale młodych szczególnie- brak kasy, bo w końcu nie zarabiasz, a hobby cholernie kosztowne. Inwestować w tanie ersatze nie ma już dziś sensu, a kieszonkowe na porządny mundur i klamoty to zdecydowanie zbyt mało. Czy zresztą warto inwestować w porządny mundur, z którego za rok- dwa wyrośniesz?