Jasiek_M Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2007 Witam!Ponieważ to mój pierwszy post, wypada się przedstawić. Jestem uczniem 2[teraz pójdę] klasy LO w Staszowie(woj. Świętokrzyskie), moje zainteresowania to strzelectwo sportowe, komputery i chodzenie z wykrywaczem metalu. Bardzo chciałbym wstąpić do grupy rekonstrukcyjnej, dlatego mam dla was prośbę: jak mogę dołączyć do jakiejś grupy rekonstrukcyjnej działającej w woj. Świętokrzyskim? Ponieważ w życiu nie miałem z tym kontaktu może mi coś doradzicie? Jak na razie dowiedziałem się od kolegi którego poznałem nad morzem i jest w grupie rekonstruującej pionierów Polskich, bym tu się zgłosił i ogłosił gotowość do wstąpienia. Dodatkowo najpierw jako widz będę niektórych z was(albo wszystkich nie wiem czy wszyscy naraz bierzecie udział w takich imprezach)podziwiał w bitwie o Iłżę bo tak się składa że wtedy będę w tym pięknym miasteczku.PozdrawiamJasiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek69 Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Wybierz coś sobie, kolego :)http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=314692#332102Na przyszłość, przed założniem nowego wątku, pogrzeb w archiwum Odkrywcy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielcio Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 nie ma co grzebać.wal smialo tutaj swoje posty.od tego jest forumkto pyta nie błądzi.pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mirek69 Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Słusznie, danielcio. Przy takim podejściu już znam tytuł kolejnego postu: Jaki mundur?". Wybacz, Jasiek_M. Chętnie podpowiem, jeśli będę mógł Ci w czymkolwiek pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...