Skocz do zawartości

WYKRYWACZ NA POCZATEK


Gość panzerule

Rekomendowane odpowiedzi

PROSZE O RADE.MIESZKAM W 3MIESCIE,NA WIOSNE CHCIALBYM POCHODZIC PO OKOLICZNYCH LASACH,JESTEM LAIKIEM W DZIEDZINIE WYKRYWACZY.WIEC,PROSZE O RADE ZNAWCOW TEMATU ,CO MOZNA KUPIC NA POCZATEK ABY SIE NIE ZNIECHECIC DO CHODZENIA.NIE JESTEM BOGACZEM,WIEC SPRZET POWINIEN BYC UNIWERSALNY,WYTRZYMALY I POWIEDZMY DO MAX 1500zl.JESLI SPYTACIE CO CHCE SZUKAC,ODPOWIEDZ JEST PROSTA WSZYSTKO,CO SIE DA,np HELMY I COS MALEGO /M0NETY/.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JESZCZE MAM GLUPIE PYTANIE,ALE NIE DLA MNIE/JESTEM LAIKIEM/
CZY WYKRYWACZ NA MONETY BEDZIE WYKRYWAL,WSKAZYWAL MILITARIA/HELM/?DLA MNIE POWINIEN,ALE JAK Z TYM JEST NA PRAWDE,CZYM ONE,WYKRYWACZE SIE ROZNIA?TEN NA MONETY A TAMTEN NA MILITARIA,CEWKA TAKA A MOZE TAKA.JESLI NIE CHCECIE PISAC TO PODAJCE STRONY GDZIE TAKI JAK JA,ZIELONY W TEMACIE OSOBNIK MOZE SOBIE POCZYTAC.PROSZE TYLKO JASNO I PROSTO PISAC,BO NA PRAWDE NIE JESTEM W TEMACIE .DZIEKI WIELKIE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek poczytaj uważnie posty w tym dziale a napewno wyciągniesz jakies wnioski ,takich postów jest co najmniej
kilkanaście .Niedawno miałem ten sam problem i wiem że wybór nie jest łatwy ale tylko uważna lektura stron producentów lub importerów sprzętu oraz forum pozwoli dokonać włąściwego wyboru.Mysle jednak że na początek należy zacząć od prostych ,tanich wykrywaczy impulsowych tzw PI ,ponieważ one znajduja dosłownie wszystko co metalowe i w ten sposób wyrabiają w tobie hart ducha lub zniechęcają do dalszych inwestycji w to hobby.Uwierz że kopiąc 100 dołków i znajdując 99 gwożdzi i np jedną pogieta i zardzewiałą łuske łatwo stracisz lub odnajdziesz w sobie zyłkę poszukiwacza .Ja sam tak zaczynałem , przetrwałem ten najcieższy okres :-) i teraz nawet na ryby nie jeżdżę tylko na pikanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach