Skocz do zawartości

wykrywacz dla poczatkującego

batagur

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Hej, już dośc długo kupue sobie wykrywacz... Raz to wiadomo, kasy nie ma potem zapomne ale zawsze wracam. Wykrywacza żadnego nie miałem, ale troche już w tym temacie sie zgłębiłem, kiedyś miałem 2 typy 1. to cyklop 2 to smętek, ale obecnie nie mam tyle kasy zeby kupić taki sprzęt.

Co byście mi doradzili, interesuja mnie głownie miltaria jaki i inne metale w szczególnosci złoto ;P ale i dużo starsze pamiątki". Zastanawiam sie czy potrzebuje wogólę dyskryminacje, nie wiem sam, pewnie czasem by sie przydała... obok śmietnisk. Chcę wydać jak najmniej, ale zeby wykrywacz miał ajko takie osiągi, był łatwy w obsłudze i sie nie psuł bo kompletnie nie znam się na elektronice ;)

ostatnio mój typ padł na:
http://www.allegro.pl/item214046352_wykrywacz_metali_promocja.html

doradźcie cos sensownego
Napisano
Moim zdaniem nie warto płacić za coś takiego 200 złotych skusiłem sie jakiś czas temu na podobny. Statyczny tryb, psełdo dyskryminację jeszcze miał wydałem 300 złotych a teraz sobie pluję w brodę bo w miejscu gdzie na pewno są ciekawe graty znajduje tylko duże elementy żelazne/stalowe/żeliwne. Z tego co czytam warto poczekać dozbierać kupić coś klasy smętka czy Ace 150, 250. To nie jest rada raczej przestroga od podobnie zielonego poszukiwacza. Pozdrawiam
Napisano
[quoteSavek"]
bo w miejscu gdzie na pewno są ciekawe graty znajduje tylko duże elementy żelazne/stalowe/żeliwne.[/quote]

to nie możesz wyłączyc tej dyskryminacji"? To może lepiej kupić bez dyskryminacji?
Napisano
A co myślicie o sprzęcie Wojska Polskiego, za ok 300zł? Wykrywacz min czy jakos tak... nazwa chyba numeryczna także nie pamiętam.
Napisano
Chłopie!Klozetowiec to dobry jak chcesz sobie mięśnie rozwinąć.Po pierwsze jest ciężki,po drugie dobry na duże,płytko leżące przedmioty,po trzecie nie ma do niego baterii(chyba,że będziesz kupował płaskie i rozdzielał,aby weszły do rury).
O D R A D Z A M !
Napisano