bela 1939 Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2007 Witam Mam pytanie czy jak włoze łuski od mosina(dosyć mocno zardzewiałe) do kwasku cytrynowego to coś da oczyszczą sie czy nie.Jestem początkującym i niewiem czy to ma jakiś sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek419 Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 Witam.Kwasek niewiele pomoże.Jak chcesz to koniecznie czyść, to najlepsza będzie szczota druciana na wiertarce.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martian. Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 Parę postów w dół czyszczenie łusek" Zobacz i sam oceń Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 Moje kiedyś się sczyściły do cna".Zostały denka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Catadero Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 A poza tym zrobią się różowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bela 1939 Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 7 Lipiec 2007 przepraszam a ten fosol to co to jest można go kupić na allegro i ile kosztuje ????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martian. Napisano 7 Lipiec 2007 Share Napisano 7 Lipiec 2007 W każdym ogolno-chemicznym kosztuje grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aegirsson Napisano 7 Lipiec 2007 Share Napisano 7 Lipiec 2007 w castoramie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...