Stup Napisano 22 Maj 2007 Autor Share Napisano 22 Maj 2007 Poszukuję osób mogących wystąpić w charakterze statystów i postaci drugoplanowych jako: żołnierze Waffen-SS lub Wehrmachtu, powstańcy, ranni i zabici powstańcy. Jeśli ktoś byłby zainteresowany udziałem w tym przedsięwzięciu, proszę o pilny kontakt.Nazywam się Wojtek Stupnicki i jestem studentem reżyserii filmowo-telewizyjnej Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Przygotowuję sie do jednodniowej realizacji krótkiej formy fabularnej (pięc ujęć, kilkanaście minut), która ma odbyć się 29 maja (wtorek) na terenie ruin Huty Kościuszko w Chorzowie.Historia toczy się w schyłkowym okresie Powstania Warszawskiego.Dla mnie jest to zadanie filmowe, jakich wiele, ale zależy mi na rzetelności ikonograficznej. W filmie diabeł tkwi w szczególe - o ile w teatrze szturmować może czarny połyskiliwy esesman w mundurze galowym z opaską na ręku - to filmie takie zgrzyty bardzo bolą. Więcej szczegółów, scenariusz czy uwagi realizatorskie prześlę zainteresowanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty2004 Napisano 22 Maj 2007 Share Napisano 22 Maj 2007 Jeżeli w przyszłości będziesz robił 5 ujęć ze statystami w kilkanaście minut ,to zostaniesz ulubieńcem wszystkich ekip filmowych , a Hollywood stanie przed Tobą otworem ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stup Napisano 22 Maj 2007 Autor Share Napisano 22 Maj 2007 No tak, ale chyba źle mnie zrozumiałeś - takiego tempa realizacji nie mają nawet ekipy trzepiące telenowele M jak Miłość czy Plebania... Pisząc o kilkunastu minutach miałem na myśli maksymalny czas gotowego, zmontowanego filmu. Dzięki za ozdziewiczenie" postu. Jeśli znasz kogoś chętnego do zabawy w film w kolorze feldgrau, to daj mu znać o mnie, plizzz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...