artur135 Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 a tu jako francuzki 050TBZdaje sobie sprawe ze obnizenie komina zmienia ciag i moze ujemnie wplywac na osiagi i wydajnosc maszyny parowej, a i utrudniac jej obsluge, ale nie jestem przekonany ze musi to uniemozliwic eksploatacje.Wywazenie parowozu, nacisk na wozki , kola itd. to faktycznie czynniki dosyc istotne, ale mowimy o pierscieniu wysokosci okolo 30 cm, szerokosci okolo 45 cm, niech nawet bedzie z blachy kotlowej 6 do 8 mm, ile to moze wazyc, z 50 - 80 kilo? To tyle moich argumentow, tak wiec myslcie sobie co chcecie, chce tylko nadmienic ze nie jestem uparty i nie uwazam dyskusji za zmknieta dopuki nie znajda sie wymiary skrajni taborowej francuzkiej i niemieckiej z okresu 1910 - 1940.Atos, pozdrawiam serdecznie,artur135Pozdrawiam,artur135
Atos Napisano 17 Marzec 2007 Napisano 17 Marzec 2007 Witam!Jak juz wspomnialem w moim ostatnim poscie wlasciwy temat 'sadyka' rozjechal sie i zeby go wiecej nie 'zasmiecac' zalozylem nowy temat na Forum Glowne" pod tytulem elazne drogi".'Artur' mysle ze nie masz nic przeciw temu i dalsza wymiane postow proponuje pisac pod tym nowym adresem. pzdrAtos
Atos Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 artur135zajrzyj tutajhttp://www.odkrywca-online.com/pokaz_watek.php?id=434518&id_forum=0#ostpzdr.Atos
bodziu000000 Napisano 14 Kwiecień 2018 Napisano 14 Kwiecień 2018 Grunt to cierpliwość, dwa nowe zdjęcia z Kartuz
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.