Skocz do zawartości

improwizowane pociągi pancerne LOW


sadyk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

a tu jako francuzki 050TB

Zdaje sobie sprawe ze obnizenie komina zmienia ciag i moze ujemnie wplywac na osiagi i wydajnosc maszyny parowej, a i utrudniac jej obsluge, ale nie jestem przekonany ze musi to uniemozliwic eksploatacje.

Wywazenie parowozu, nacisk na wozki , kola itd. to faktycznie czynniki dosyc istotne, ale mowimy o pierscieniu wysokosci okolo 30 cm, szerokosci okolo 45 cm, niech nawet bedzie z blachy kotlowej 6 do 8 mm, ile to moze wazyc, z 50 - 80 kilo?
To tyle moich argumentow, tak wiec myslcie sobie co chcecie, chce tylko nadmienic ze nie jestem uparty i nie uwazam dyskusji za zmknieta dopuki nie znajda sie wymiary skrajni taborowej francuzkiej i niemieckiej z okresu 1910 - 1940.

Atos, pozdrawiam serdecznie,
artur135
Pozdrawiam,
artur135

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jak juz wspomnialem w moim ostatnim poscie wlasciwy temat 'sadyka' rozjechal sie i zeby go wiecej nie 'zasmiecac' zalozylem nowy temat na Forum Glowne" pod tytulem elazne drogi".
'Artur' mysle ze nie masz nic przeciw temu i dalsza wymiane postow proponuje pisac pod tym nowym adresem.

pzdr
Atos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 years later...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie