Skocz do zawartości

Co myślicie o MD-3002 z militaria.pl?


Gość problemowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o MD-3002 z militaria.pl? Nie mam dużo kasy a chcę mieć wykrywacz. Jestem początkujący, czy taki mi wystarcz, czy ktoś go ma? Jeżeli tak to piszcie. Chciałbym szukać militariów. Z góry dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przejmuj się opiniami że to sprzęt do piaskownicy.ja też zacząłem kopanie z Md 3002 i parę fajnych militariów zwęszył.Pochodź trochę po łatwiejszym terenie ,mam kumpla którego Md zarobił po letnim sezonie na nowy sprzęt,wyciągał fanty z plaż i kąpielisk aż miło.większość kierowców zaczynała od malucha:))
dobrych trafień
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś w zamierzchłych latach 80-tych :) miałem jakiś czas odpowiednik MD-3005 (czyli model wyżej). Znalazłem nim 3 łuski (dla porównania - wykrywaczem do przewodów w ścianach made in USRR - 3 łuski i nabój) a kopiąc na pałę" - kolejne dwie. Z tych trzech dwie znalazłem w ten sposób, że sonda mi zaszurała o metal :) A sygnału nie było, widocznie za mocno wyśrubowałem dyskryminację :> No ale fakt, lepsze to niż nic.... Tylko po co przepłacać, już lepiej kupić W3P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi i czekam na następne. Podsumowując chyba lepszy md-3002 niż żaden. Co do innych wypowiedzi to chyba nie ma różnicy, że jak wykrywacz kosztuje 180zł to bedzie się nim znajdywać tylko kapsle i gwożdzie, a innym 4 000zł same extra fanty. Jeszcze jedno to chyba nie jest jakiś straszny szajs?-po prostu jest tani?............
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>>Co do innych wypowiedzi to chyba nie ma różnicy, że jak wykrywacz kosztuje 180zł to bedzie się nim znajdywać tylko kapsle i gwożdzie, a innym 4 000zł same extra fanty.<<<<