Skocz do zawartości
  • 0

Pocisk - ładny ale od czego ?

Zenon

Pytanie

Napisano

Znaleziony dzisiaj. Z uwagi że jestem zielony w tych sprawach nie próbowałem przy nim majstować ani czyścić. Powędrował do ziemi

24 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Dobre zdjęcie ku przestrodze. Kilka osób po obejrzeniu tego zdjęcia na pewno dwa razy się zastanowi zanim jakieś żelastwo weźmie do ręki.
Napisano

Znaleziony dzisiaj. Z uwagi że jestem zielony w tych sprawach nie próbowałem przy nim majstować ani czyścić. Powędrował do ziemi

Napisano

To może przy okazji trochę starsze znalazisko też do identyfikacji.
Zapewniam że takie fanty mało mnie interesują a pytania moję są podyktowana bardziej ciekowością (Cóżem takiego trafił) nie zbieram i nie znoszę do domu wszystko zostaję w ziemi tam gdzie bylo x lat

Napisano
Ja znalazłem podobieństwo tu podaję link skąd mam takie informację http://www.niewypaly.poszukiwania.pl/forum/viewtopic.php?t=16
A dokładnie w środku pierwaszego schematu czarnobialego.
Pozdrawiam i przestrzegam
Napisano
Dzięki
Nie mierzyłem ale wygląda na ten właśnie kaliber. Tylko dlaczego leżał w okopie
Posiada MW ? , Podejrzewam że tak
POZDR.
Napisano
Przesadziłem z tym spoufalaniem sie z rdzą
Jest taka głupia wiara że nic się nie stanie która może narobić bigosu. Aj gdyby takie przedmioty parzyły byłoby po problemie, ale nie ma co gdybać.
Udało mi sie (chyba) zidentyfikowac drugi pocisk. Jest to Niemiecki p.panc 37mm
Znalazłem fotki na innym forum prawie identyczne.I jak można tam przeczytać jest to stosunkowo żadkie znalezisko.
Jakbym sie mylił to proszę o info
Pozdrawiam
Napisano

Jeszce raz ja
Nie odnajduje tego pocisku na przedstawionej fotce przez Darek419 ale ja się nie znam !
Jednakże proszę o jakiś link do wglądu
Pozdrawiam

Napisano
Sorry to bodajże nr4 zmylila mnie duża łuska
Pozdrawiam i dzięki
A ten drugi pocisk ?
Może ktoś poznaje ?
Napisano

jeszce jedna fotka