Skocz do zawartości

Ruszam na podbój" wybrzeża...


sloneczny

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z szanownych kolegów jest z okolic WŁADYSŁAWOWA ??

Wybieram sią tam na urlop i mam zamiar zabrać wykrywacz, czy znlazł by się ktoś chętyny kto by mnie trochę zapoznał z terenem?? Bez obawy że wyczyszczę mu miejscówkę mam ACE 250 :P Jeżdżę tam co roku od kilku lat ale pierwszy raz zabiorę wykrywacz. W rewanżu zapraszam na moje skromne tereny :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sloneczny- kolega mial na mysli ze jesli trafi Cie Straz Graniczna z wykrywka to taka wycieczka bedzie Cie kosztowac 500zl. jesli nie bedziesz pyskowal". Mam nadzieje ze teraz sytuacja jest przejrzysta. A podobno wszyscy mowimy po polsku, to dlaczego nie mozna przekazac dokladnie tego co sie chce?? To chyba roznice w akcentowaniu wyrazow:)
Pozdrawiam T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy gdzie ta straż cię namierzy...Tydzień temu w Krynicy M. po całodniowym chodzeniu po lesie wpadłem na pomysł, zeby pochodzić trochę po plaży...Wychodziłem właśnie z plaży, wykrywki nie chciało mi się składać bo do ośrodka raptem 150m, a po chwili praktycznie wpadlem na dwóch takich na skrzyżowaniu...Zatrzymali od razu przez ten wykrywacz w ręce...Pytali gdzie, co i jak itd...Nawciskałem kitu, że chodziłem tylko po plaży, pokazałem parę drobiazgów, spisali moje dane,chwilę pogadaliśmy i na tym się skończyło - bez mandatów, konfiskat itd...Myślę, że gdyby to było w lesie to już tak łatwo by nie poszło..., ale na pomysł, żeby obejrzeć plecak na szczęście nie wpadli...:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...