sloneczny Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 Czy ktoś z szanownych kolegów jest z okolic WŁADYSŁAWOWA ??Wybieram sią tam na urlop i mam zamiar zabrać wykrywacz, czy znlazł by się ktoś chętyny kto by mnie trochę zapoznał z terenem?? Bez obawy że wyczyszczę mu miejscówkę mam ACE 250 :P Jeżdżę tam co roku od kilku lat ale pierwszy raz zabiorę wykrywacz. W rewanżu zapraszam na moje skromne tereny :)
Ryszard Ochucki Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Najlepiej zapoznają cię z terenem panowie ze strazy granicznej.Licz się jednak z kosztami takiego przewodnika.jednorazowy wyjazd to wydatek cirkabaut 500 złotych.milej zabawy!
sloneczny Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 Nie rozumiem ;/ Czy na półwyspie nie można kopać ??
Ryszard Ochucki Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Uwielbiam czytac tematy na odkrywcy-czesto ludzie ktorzy biegaja z detektorami pisza o tego typu spotkaniach...poszperaj w tematach a pewniakiem cos znajdziesz..ja tam wole butelki:) pzdr
sloneczny Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 Może podaj jakiś link, lub słowo kluczowe. Ewentualnie napisz trochę jaśniej, bo jak na razie to piszesz ogródkami...
kokesh Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 500 zł jek będziesz grzeczny i nie będziesz pyskował .Pozdro...
sloneczny Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 Ja Cię zapraszam do siebie ZA DARMO, i było by mi wstyd wspominać o czymś takim i składać takie propozycje. Nawet jeśli Ci się wydaję że to jest dobry żart. Lepiej byś zrobił jak byś nie odpowiadał.
kokesh Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Jesteś przybity jak papa do dachu...Poczytaj jeszcze raz wszystkie posty a szczególnie te od Rysia . Bez urazy .Pozdro...
sloneczny Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 Lubię takich cwaniaków, wpadnij do Chałup to obgadamy szczegóły...