Skocz do zawartości

Smentek HS-3??

grabekm1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jestem początkującym poszukiwaczem i kolega mi oferuje wykrywacz Smentek HS-3, dodam iż interesują mnie poszukiwania militariów i monet.Czy ten wykrywacz wystarczy na takie wyprway i czy można za niego dać 800zł?
Jeżeli za te pieniądze można kupić coś lepszego to bardzo proszę o namiary.
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Napisano
Cześć,
-jeśli tylko na militaria to chyba dobry wybór.
-jeśli ma być uniwersalny - czyli na monety też - to myślę że znajdziesz lepsze wykrywacze za taka cenę (nowe też).
Poczytaj forum - podobnych pytań kilka już było.
-jeśli jednak zdecydujesz się na HS-3.. cenę ostro bym negocjował podpierając się wynikami z all..
Pozdrawiam
Darek
Napisano
Wykrywka ta jest troche wymagający na początku ale po zapoznaniu się z nim daje ogromne możliwości, szczególnie na militaria. W tym przedziale cenowym jest w mojej opini najleprzy - na militaria. Jeżeli chodzi o monety to niestety by były efekty trzeba chodzić b.powoli wówczas można oczekiwać cieawych znalezisk. Zresztą jego ogromnym plusem jest wytrzymałość i cena eksplatacji oraz ewentualnych napraw. Mnie przez 9 lat nawalały jedynie wtyczki od kabla łączącego z cewką ale to tylko dla tego że w go mocno uzywam. Zresztą już chyba wszystko o tej wykrywce napisano na tym formu.
Napisano
Kup na 850 nowego rutusa ultre 2,raczej jest uniwresalny ale jeśli nastawiasz się na militarke to radze smętka ale on potrafi zaskoczyc odłamek z takiej głębokości, że hej ;)
pzdr POliSH
Napisano
Zamówiłem Smętka.Czas oczekiwania do 10 dni.Cena 850zł z jedną cewką.W moim przypadku wziełem 30cm,tak mi Pan Henryk poradził.
Napisano
czesc zamówiłem w poniedziałek odebrałem dzis o 17 poprzedniego używałem 12 lat teraz oddam go ojcu,przez ten czas zepsuł sie tylko trzy razy sam chodzę z cewką 37 cm dla ojca wziełem 30 cm pozd,marek

Temat został przeniesiony do archiwum