grabekm1 Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 Jestem początkującym poszukiwaczem i kolega mi oferuje wykrywacz Smentek HS-3, dodam iż interesują mnie poszukiwania militariów i monet.Czy ten wykrywacz wystarczy na takie wyprway i czy można za niego dać 800zł?Jeżeli za te pieniądze można kupić coś lepszego to bardzo proszę o namiary.Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
DarekD Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Cześć,-jeśli tylko na militaria to chyba dobry wybór.-jeśli ma być uniwersalny - czyli na monety też - to myślę że znajdziesz lepsze wykrywacze za taka cenę (nowe też). Poczytaj forum - podobnych pytań kilka już było.-jeśli jednak zdecydujesz się na HS-3.. cenę ostro bym negocjował podpierając się wynikami z all.. PozdrawiamDarek
pni Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Wykrywka ta jest troche wymagający na początku ale po zapoznaniu się z nim daje ogromne możliwości, szczególnie na militaria. W tym przedziale cenowym jest w mojej opini najleprzy - na militaria. Jeżeli chodzi o monety to niestety by były efekty trzeba chodzić b.powoli wówczas można oczekiwać cieawych znalezisk. Zresztą jego ogromnym plusem jest wytrzymałość i cena eksplatacji oraz ewentualnych napraw. Mnie przez 9 lat nawalały jedynie wtyczki od kabla łączącego z cewką ale to tylko dla tego że w go mocno uzywam. Zresztą już chyba wszystko o tej wykrywce napisano na tym formu.
POliSH Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Kup na 850 nowego rutusa ultre 2,raczej jest uniwresalny ale jeśli nastawiasz się na militarke to radze smętka ale on potrafi zaskoczyc odłamek z takiej głębokości, że hej ;)pzdr POliSH
grabekm1 Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 A jak się ma do tego wykrywacz Midas" który na Allegro jest nowy za 700zł??Proszę o pomoc w wyborze.
kutno Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Panowie ..może oreientujecie sie ile teraz trzeba czekać na smętka, gdy już się złorzy zamóienie ??:> pzdr