dedus Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 Jestem początkującym poszukiwaczem militarii" i chciałbym się więcej dowiedzieć o działaniach wojsk radzieckich, niemieckich, polskich a także partyzantów na terenie dzisiejszego podkarpacia a szczególnie w okolicach Leżajska, Łańcuta, Przemyśla i Rzeszowa.
ms Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Jezeli jestes początkującym to rozpocznij od lektury forum - wyszukiwarka, wpisz odpowiednie hasła. Druga sprawa to wszukiwarka i czynności podobne jak wyżej.Da to ogólny, a często i w miare dokładny opis, będziesz mógł się skupić na wybranych, interesujących cię wydarzeniach i drążyc temat. Także poprzez rozwinięcie na tym forum.
dedus Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 Wyszukiwarki używam cały czas:-) Czy jest ktoś z okolic Leżajska lub ktoś inny kto wie coś o okopach w Żołyni( 15 km od Leżajska i 15 km od Łańcuta)? Chodzi mi wszelkie informacje m.in.: jakie wojska tam stacjonowały
jaca2003 Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Jest jeszcze coś takiego jak biblioteka i książki rózne w niej.pozdrawiam
getton Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 Nie żebym się czepiał, ale chcesz jaca powiedziec, że jest książka, w której kolega dedus przeczyta o okopach z okolic Leżajska lub Żołni 15 km od Leżajska i 15 km Łańcuta? Może nawet mapka jest co? :-)))Chyba lepszy byłby wywiad środowiskowy? :0)
dedus Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 Mam dziadka w tej miejscowości niestety on nie wie jakie wojska tam stacjonowały wiem tylko że niemieckie. A gdy radziecka armia nacierała to była zadyma przez dwa dni. W książkach jakie czytałem nie ma mowy o tych że okopach
getton Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 No właśnie książki książkami...A jak wiesz co i gdzie, to wal z wykrywką! Nie ważne kiedy! Nie ważne jakie oddziały! Fant jest fant! :-)