Skocz do zawartości

Nasze wykrywacze

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
witam mam propozycje ch ciałbym sie dowiedziwć jakie wykrywacze sa naj popuralniejsze wśród was jakie macie i co onich myslicie jaką dali byscie im ocene od 1 10 taka mała sada pozdrawiam
  • Odpowiedzi 66
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Tesoro Cibola. Mam od tygodnia. Jestem laikiem więc powiedzieć nic nie mogę o nim oprócz tego, że pierwszymi wykopkami były dwie aluminiowe nakrętki od gorzały. Nie wiem jak inne wykrywacze ale ten wskazał na tyle dokładnie, że jak w zamarzniętą ziemię wbiłem mesel, to trafiłem nim w sam środek kapselka. Z drugim było identycznie. Kapselki były na głębokości 10 i 20 cm. Od tej pory już wiem, że nie należy wbijać saperki w miejscu wskazanym przez detektor. Hehehe. Już nie mogę się doczekać wiosenki. Ciekawe, czy znajdę jakąś monetkę, chociażby ty 2 grosze miały być.
Napisano
Witam !

Rok ze Smętkiem, a teraz Fisher cz-5. Różnica na kolorze porażająca. ;-) Ciekawe jak będzie z militarką.

Pozdrawiam !
Napisano
Witam żeczywiscie luger zauważył ale ja tego nie zauważyłem jak bym wiedział że taki wątek już sie pojawił tobym go nie wżucał, ale itak wrzystkim dzienkuje za wpisy pozdrawiam
Napisano
Poprzedni wątek zakończył się w sierpniu ubiegłego roku, co do bieżącego jezeli jest nim zainteresowanie to nie widzę przeciwskazań aby go kontynuować.

pzdr.
Napisano
HS-3. Nawet nie wiedzialem ze poza funkcja smęcenia przy metalowym przedmiocie pod ziemią posiada takze alarm wibracyjny :P jak mi baterie siadały to myślałem ze wykrywka sie na części rozsypie...
Napisano
No to ciekawa uwaga, jak narazie tu widzę to mamy sporą ilosć kolegów z HS3 i 3 Minelaby hociasz różne modele te które się powtarzają jeden PI oraz jeden Fiszner,mamy tez Penetrafor-amand ,jabla, ultre2,BH,Sovereigin,i Tesko kibola,z ładnimi recenzjami punktowymi.
Napisano
hs3 przechodzony i dziewice minelaba quttro diewica jeszcze nie śmigany zobaczymy co warty ????????