Skocz do zawartości

jaki wykrywacz


forumowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem zupełnym laikiem i chciałbym zacząć przygodę z wykrywaczami

Nie interesują mnie militaria, a chciałbym się nastawić na monety etc

Czy jest jakiś wykrywacz, dzięki któremu mżna w miarę bezpieznie omijać niebezpieczne przedmioty, tak aby w całości wrócić do domu ?

A jednocześnie, aby wyszukiwać monety, biżuterię etc

dzięki za odpowiedzi z góry i pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Jak Cię forumowicze nie zlinczują to juz Ci nic grozić nie będzie :o). Zadajesz pytanie, które jest trochę zbyt popularne. Do tego nie piszesz nic na temat ile kasy chcesz wydać.
Oczywiscie, ze istnieją wykrywacze dedykowane na monetki, uniwersalne i na militarkę.
Problem jest gdzie indziej - trafnie ujął go sirpawlo na forum poszukuwanieskarbow:
http://www.poszukiwanieskarbow.com/nindexds.html
dzięki któremu można w miarę bezpieznie omijać niebezpieczne przedmioty, tak aby w całości wrócić do domu"
- to już raczej kwestia dodatku, który nosisz na szyi :o)
pozdrawiam
J23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.

Masz rację :(

Naprawiam swój błąd: kaska raczej nie stanowi problemu, oczywiscie w grnicach rozsądku: 2000-3000 pln )
chodzi o to, jak ja rozsądnie wydać i czy oprócz wyszukiwania monet istnieje coś co pozwoli unikać wykopywania" ozrywek"

Jak ic zy wogóle mozan odróżnić skrzynię z amunicją od skrzyni z różnymi innym przedmiotami ( zeby nie napisać skarbami, bo wywołam salwy śmiechu na forum )

Po prostu interesują mnie znaleziska historyczne, ale nie związane z militariami, z I, czy II wojną etc

Jakieś złote porady dotyczące sprzętu i technik dla początkujacego ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Wybij sobie pewne rzeczy głowy i to szybko !!