mgieta Napisano 12 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2006 W Zielonej Górze jest taki oto dom. Na dachu znajcuja się3 takie gwiazdy - 2 duże i jedna mała ale nie ma dobrej perespektywy, zeby zrobić dobre zdjęcie. Zastanawiajace jest kto i kiedy to zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grhszwadron Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 FANATYK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
01111977 Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 Moze sie ktos zachwycil 'Kodem da Vinci'... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ELM_ Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 Jestem z zielonej, a takiego domu nie widziałem. Gdzie dokładnie to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mlody Mauser Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 Hmmmm ja w tym nic dziwnego nie widze....u nas w Łodzi tak zawsze jest albo napis ŁKS i na nim gwiazda zydowska.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mgieta Napisano 12 Styczeń 2006 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2006 Dom znajduje się na ul. Kożuchowskiej. Może macie inne ciekawe zdjęcia chałup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dygacHQ Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 zapewne antysemici ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek419 Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 Witam.Gwiazdę tą zrobili kosmici, ci sami co robili kręgi w zbożu.][ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seb Blatter Napisano 12 Styczeń 2006 Share Napisano 12 Styczeń 2006 Ja stawiam na Żydów z Marsa.[Po ch*j takie wątki?]Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...