Jump to content
  • 0

Z NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI


wit

Question

WITAM
PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI,
POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI.
NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

witam
ja mam dane, iz w kubelwagenie pradnica miala moc 80 W,w pozniejszych wersjach moc zwiekszono do 200 W, wiec moze jest to model posredni. minus byl na masie, regulator napiecia dwurdzeniowy z wylacznikiem samoczynnym, oznaczenie regulatora BOSCH typ TBA.
pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

WITAM
PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI,
POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI.
NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P

Link to comment
Share on other sites

Witam!
Na pewno niemiecka (Bosch)prądnica samochodowa z regulatorem napięcia. Tylko to koło pasowe jakieś nietypowe, wtedy używano pasków klinowych, być może powojenna przeróbka.
Niestety ,aby zidentyfikować pochodzenie(typ pojazdu) trzeba by miec katalog części zamiennych do danego typu, bądź kompletne dane techniczne. Może ktoś na forum ma takowe.
Pozdrawiam!
lokfan
Link to comment
Share on other sites

Chyba jednak od niczego co miało silnik taki jak w garbusie (wiatrak).
Jeżeli by była od czegoś takiego,to wirnik powinien mieć wypuszczoną oś z dwu stron-z jednej strony był napęd od wału korbowego silnika,z drugiej strony wisiał wentylator.
Jak w maluchu.
Link to comment
Share on other sites

Witam jest to prądnica od kibelka lub od szimmka,
moje pytanie jak tam było + czy - na masie????
Prądnica jest sprawna, tylko regler jakiś kosmiczny, elektryk nie wiedział jak do niego podejść.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information