wit Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 WITAM PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI, POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI. NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P
wit Napisano 20 Styczeń 2006 Autor Napisano 20 Styczeń 2006 Poprawka to nie jest stożek z drugiej strony !!!!
tosh Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 witamja mam dane, iz w kubelwagenie pradnica miala moc 80 W,w pozniejszych wersjach moc zwiekszono do 200 W, wiec moze jest to model posredni. minus byl na masie, regulator napiecia dwurdzeniowy z wylacznikiem samoczynnym, oznaczenie regulatora BOSCH typ TBA.pozdrawiam
Cyrograf15 Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Na fotce nie widzę ale zaciski kabli powinny być oznaczone cyframi. O ile jest tam coś napisane to nie będzie kłopotu z podpięciem.Wojtek
wit Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 WITAM PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI, POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI. NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P
lokfan Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 Witam!Na pewno niemiecka (Bosch)prądnica samochodowa z regulatorem napięcia. Tylko to koło pasowe jakieś nietypowe, wtedy używano pasków klinowych, być może powojenna przeróbka.Niestety ,aby zidentyfikować pochodzenie(typ pojazdu) trzeba by miec katalog części zamiennych do danego typu, bądź kompletne dane techniczne. Może ktoś na forum ma takowe.Pozdrawiam!lokfan
wit Napisano 11 Styczeń 2006 Autor Napisano 11 Styczeń 2006 DZIĘKI FAKTYCZNIE TA ALUMINIOWA TULEJKA NIE WYGLĄDA NA ORYGINALNA. WIADOMO LUDZIKI CO SIĘ ADŁO PRZERABIALI DO POTRZEB GOSPODARSTWA ITP.
elektrit1 Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Chyba jednak od niczego co miało silnik taki jak w garbusie (wiatrak).Jeżeli by była od czegoś takiego,to wirnik powinien mieć wypuszczoną oś z dwu stron-z jednej strony był napęd od wału korbowego silnika,z drugiej strony wisiał wentylator.Jak w maluchu.
elektrit1 Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Kurcze już sam nie wiem-forografie tego nie wyjaśniają-wałek wychodzi z dwu stron,czy nie?
Spiker Napisano 19 Styczeń 2006 Napisano 19 Styczeń 2006 Oznaczenia wyraźnie mówią, że to prądnica o mocy 130 W i napięciu 6 V przy obrotach znamionowych 2600 obr/min.
wit Napisano 19 Styczeń 2006 Autor Napisano 19 Styczeń 2006 Witam jest to prądnica od kibelka lub od szimmka, moje pytanie jak tam było + czy - na masie???? Prądnica jest sprawna, tylko regler jakiś kosmiczny, elektryk nie wiedział jak do niego podejść.
Pytanie
wit
WITAM
PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI,
POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI.
NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.