Skocz do zawartości
  • 0

Z NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI


wit

Pytanie

Napisano

WITAM
PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI,
POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI.
NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
witam
ja mam dane, iz w kubelwagenie pradnica miala moc 80 W,w pozniejszych wersjach moc zwiekszono do 200 W, wiec moze jest to model posredni. minus byl na masie, regulator napiecia dwurdzeniowy z wylacznikiem samoczynnym, oznaczenie regulatora BOSCH typ TBA.
pozdrawiam
Napisano

WITAM
PROSZĘ O POMOC W ZIDENTYFIKOWANIU TEJ CZĘŚCI,
POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TWIERDZIŁ ŻE BYŁO TO WYMONTOWANE Z ROZBITEJ NIEMIECKIEJ CIĘŻARÓWKI.
NA KORPUSIE NAPIS: 1Z BOSCH REDK 13076 2600 AL 15 P

Napisano
Witam!
Na pewno niemiecka (Bosch)prądnica samochodowa z regulatorem napięcia. Tylko to koło pasowe jakieś nietypowe, wtedy używano pasków klinowych, być może powojenna przeróbka.
Niestety ,aby zidentyfikować pochodzenie(typ pojazdu) trzeba by miec katalog części zamiennych do danego typu, bądź kompletne dane techniczne. Może ktoś na forum ma takowe.
Pozdrawiam!
lokfan
Napisano
DZIĘKI
FAKTYCZNIE TA ALUMINIOWA TULEJKA NIE WYGLĄDA NA ORYGINALNA. WIADOMO LUDZIKI CO SIĘ ADŁO PRZERABIALI DO POTRZEB GOSPODARSTWA ITP.
Napisano
Chyba jednak od niczego co miało silnik taki jak w garbusie (wiatrak).
Jeżeli by była od czegoś takiego,to wirnik powinien mieć wypuszczoną oś z dwu stron-z jednej strony był napęd od wału korbowego silnika,z drugiej strony wisiał wentylator.
Jak w maluchu.
Napisano
Witam jest to prądnica od kibelka lub od szimmka,
moje pytanie jak tam było + czy - na masie????
Prądnica jest sprawna, tylko regler jakiś kosmiczny, elektryk nie wiedział jak do niego podejść.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie